Titanstig Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har registrert Scope 4.0 på både Pulsar I og II. Jeg har aktivert den. Jeg har også kjøpt B-2003 til halv pris. Men jeg får ikke lastet ned denne nye versjonen. Får ikke opp et alternativ for nedlasting. Kan bare laste ned de nye versjonene av Poison, STS-4000 samt B-2003. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kontakt produsent av programvaren? Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Har gjort det, men det tar tid før de svarer.... Jeg vet at det finnes mange brukere av Creamware her. Sikkert noen som kan hjelpe.... Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg fant det ut! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kunne vært en ide å fortelle andre her hvordan du fixet problemet, itilfelle andre havner i samme situasjon som deg... Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Det løste seg selv, da de nå har dette valget på hovedsiden: SCOPE 4.0 Software Registration / Download 1. Registrere seg 2. Følg instruksjonene 3. Last ned programmet og den nyeste adaptec-driveren Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Creamware sine sider har også vært nede i perioder pga oppbygging av helt ny web. Tror foresten at du kan kjøpe 2 produkter til halv pris, da du har 2 kort. Det gjorde jeg, det er vist mulig enda. Du må da registrere kort 2 på nytt (det du ikke handlet på første gang) Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Takk for tipset. Håper Creamware sine sider blir stabilt oppe fremover, og at de unngår økonomiske problemer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå