Windoge Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sparer heller pengene mine til Brothers in Arms. CoD er en type arcade spill som er scriptet hele veien igjennom, mens BiA skal være så realistik som de klarer, og samtidig være langt fra like mye scriptet. Lenke til kommentar
Juva Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) CoD er så genialt..det er mykje bedre enn BF grunna bane størrelse og dessa stygge tanksa ødelegg BF heilt totalt Endret 29. juni 2004 av Juva Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Forresten en ting som irriterer meg, (men det skjer sikkert like mye på andre spill online), det er den der jævla evinnelige chattingen. Jeg må rett og slett si at det ødelegger for en del av spillegleden å hele tiden ha de der idiotmeldingene oppe i venstre hjørne. Funksjonen er fin den, men den blir misbrukt til drittpreik fra folk som knapt har et språk. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 runda call of duty på 2 dager, for enkelt og allt for kort spør du meg, var på medium vanskerlighetsgrad tror jeg.. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kan noen si meg hvordan jeg får spillt nye mapps hvis jeg installerer map pack!! har ikke lyst å spille hele spillet på nytt får å få spillt de nye brettene. Må vel finnes en måte å spille de nye mappene uten å begynne på nytt? takker for svar! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Kan noen si meg hvordan jeg får spillt nye mapps hvis jeg installerer map pack!! har ikke lyst å spille hele spillet på nytt får å få spillt de nye brettene. Må vel finnes en måte å spille de nye mappene uten å begynne på nytt? takker for svar! Er ikke brettene i den map pack'en kun for MP da? EDIT: skriveleif Endret 5. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er ingen ekspert, men når du sier "Map pack" så høres det ut som det dreier seg om maps til multiplayer. Men det finns også singelplayer maps å laste ned der ute også. Har imidlertid ikke prøvd noen slike selv. Men jeg er ganske sikker på at du kun trenger å skrive inn en console-kommando (trykk tasten til venstre for "1" for å få ned console-vinduet) for å spille singelplayer maps - og altså ikke trenger å spille igjennom alle singelplayer brettene for å få de nye du har lastet ned til å fungere. Uansett: du må nok først pakke ut moroa. Trolig er det filer som ender med .pk3, disse skal ligge i folderen kalt "/main". Lokasjonen er veldig viktig, du ser at det ligger endel slike filer i den folderen fra før av, kalt "pak0.pk3", "pak1.pk3" og lignende. For å spille de map'ene så stikker du online og leter etter servere som bruker de map'ene du har lastet ned, join en slik server og det skulle fungere. Det skal ikke være vanskelig å finne ut av om det er singelplayer eller multiplayer maps, filene pleier å være tydelig kategorisert på nettsidene du laster ned ifra. Let litt rundt omkring der du hentet de. Spør for all del mer hvis dette ikke hjalp. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tviler sterkt på at Call of Duty vil kunne sammenlignes med Battlefield noen gang, bare på grunn av en utvidelsespakke. Synes allerede at COD er 10 ganger bedre enn BF jeg... men jeg har sikkert halve jordkloden mot meg når jeg sier dette.... -Jeg står uansett for at det er et helt sjukt bra mp-spill... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Syntes CoD er et bra SP spill, og another FPS i MP. Installerte en mod kalt Heat of Battle til Call of Duty her om dagen, det er ganske artig.. Veldig realisme-basert, er f.eks ikke crosshair. Så man må høyre-klikke (dra opp våpnet til sikte renna) for å få bedre sikte. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 har fulolført cod en gang og orker ikke starte på en gnag til cod har nå blitt til en spill jeg spiller mest på lan (sabla morro) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) [iC,19/06/2004 : 18:49] CoD er jo et HELT annet spill enn battlefield og derfor kan de jo ikke sammenlignes!Det eneste som er likt med dem er at de omhandler ww2!!! Jeg synnes både bf og CoD ruler, jeg! CoD, for min del, har MYE mer fart enn BF! MEN! noe jeg HATER med CoD, så er det U...S...A!!! De har ALLE de beste våpnene! super lav rekyl, treffsikkerhet og kraft! Tompson treffer like bra på langt hold som dagens Lightly! (50kal. sniper-kanon) M1A1 er også kraftig overdimensjonert! alt dette irriterer meg KRAFTIG! Jeg hater når USA blir gjort om til guder, slik at uansett MÅ tyskland lide underlag! EDIT: Jeg kaller meg forresten, ja du gjettet riktig...MeTa][iC...Jeg spiller på alle servere som har lav ping og fete maps ( som feks carentan, Brecourt, Dawnville) Prøv å spill tysker med MP 44? Den er helt vill! MP 40 er jo også synsykt lik Tompson... Britiske og russiske SMG's derimot Riflene til russerne og tyskerne er jo gode(Mosin Nagant og Kar98K) M1 Garand: Bare 8 skudd og kan ikke bytte ut et halvtomt magasin. Den dekker også en veldig stor del av skjermen når du "zoomer" inn og i tillegg til det har den mye rekyl... M1A1: Denne er jo synsykt svak! BAR: Egentlig veldig bra(Noe som MP 44 og Bren også er) Bare hva jeg føler om noen av våpna... EDIT: BF1942 gidder jeg ikke.. Har jo CoD som med intens action og så World War II online hvis jeg vil spille et STORT spill... BF1942 er jo et lite fillespill i forhold. Endret 11. juli 2004 av Zythius Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Synes ikke det er så ubalansert jeg. Prøv å spill Brecourt mot noen tyskere som kan å bruke en Kar98, da får nok pipa en annen lyd Forresten, så har jeg begynt å bruke MP44 en del. Det den mangler i trøkk tar den igjen i presisjon. Har plukket ned mange russere på betryggende avstand med den mens de febrilsk tømmer magasinet. Siden den er såpass treffsikker og har OK magasin, og man slipper å lade, så tar jeg lett ut folk med rifle også. (Når det er sagt, så plukker jeg alltid med meg et russisk maskingevær hvis jeg finner det i tilfelle nærkamp.) Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har ikke merket noen særlig forskjell mellom de ulike våpentypene jeg, eks. MP40 vs. Thompson. PPSh41 vs. to to førstnevte blir rått parti. 32 skudd vs. 71 sier det meste. MP44 synes jeg fungerer bra til mye (allround). Bren LMG har fantastisk treffsikkerhet. Mitt favorittvåpen uten tvil. PPSh41 er morsom også. Riflene har jeg liten formening om, da jeg synes disse er kjedelige å bruke. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Spiller ikke singelplayer lengre, bare multiplayer av og til. BAR'en var utrolig digg før. Oppdateringer er kjipe greier Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Heat Of battle mod = teh shiit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå