Ugle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvem her inne spiller CoD og hvor? Syns CoD er knall og når de slipper expansion packen i høst er det på nivå med BF. Fly skal komme og tankser og biler. Tøffe saker Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei Gleder meg til utvidelsen jeg også. At det blir på høyde med Battlefield gjenstår jo å se. Det er flere som har prøvd å hamle opp med det spillet, med vekslende resultat. Men det skal bli spennende å se. Velkommen på forumet. Lenke til kommentar
Ugle Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 HeiGleder meg til utvidelsen jeg også. At det blir på høyde med Battlefield gjenstår jo å se. Det er flere som har prøvd å hamle opp med det spillet, med vekslende resultat. Men det skal bli spennende å se. Velkommen på forumet. Takk. Spiller du på noen norske server? Hvilke og hva er nicket ditt? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvordan er det å spille online nå? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Tviler sterkt på at Call of Duty vil kunne sammenlignes med Battlefield noen gang, bare på grunn av en utvidelsespakke. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Lenge sidan eg har spelt Call of Duty....vart for skjedeleg i lengden Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 De skal introdusere mye i expansionen hvis de skal havne på høyde med Battlefield. Battlefield er jo kongen av online FPS. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg henger ikke rundt på noen faste servere. Slenger innom sporadisk, på de som passer. Kaller meg Unkind Criminal. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 OT: Hva er forskjellen på CoD: United Offensive og CoD: Finest hour ? eller er det 2 exp pakker ? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Enkelt og greit: CoD: United Offensive er expansion pakka for originalspillet til PC CoD: Finest Hour er CoD til konsoller (XBOX, PS2, GCN) Enda mer OT: Føler jeg trenger ett nytt og forbedret WWII spill snart... håper Brothers in Arms kan levere varene! (muligens MoH: PA, men MoH serien har utspilt seg selv snart tror jeg... kanskje Schwarzenberg hvis det noensinne kommer... og sist men ikke minst kan Wehrwolf bli bra tror jeg!) Lenke til kommentar
Svin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Aldri spillt CoD online. Er det heftig? Forøvrig synes jeg singleplayer var kjedelig. Altfor kort, men med endel heftige scener Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Spiller på klan-serveren vår; "MORK". Der er et utvalg av de orginale map'ene i rotasjon. Hovedsaklig spiller vi Search and Destroy, men både Headquarter og Retreival dukker opp innimellom. Alle er velkommen innom! Fredag kveld er det spesiell setting; MORK vs resten av verden. Hysterisk artig! Klanen er internasjonal, jeg er foreløpig eneste nordmann. Nicket mitt er Blueboy. Sjekk www.morkclan.com for diverse info. Spilt CoD online i 6 måneder nå, og alt annet har blitt nedprioritert i denne perioden. Skjønner oppriktig talt ikke hva som er så bra med Battlefield-spillene. Kjøpte BF: Vietnam samme dagen det kom, og ble skikkelig skuffa. Det hakka og bar seg, slitsomme greier. Har dog ikke brydd meg om å prøve det med patch installert, muligens det hadde hjulpet litt. Endret 7. juni 2004 av Thor_F Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) CoD er helt vilt online! Skikkelig fett å eie MP-tøser med rifle! Lurer på hvordan kjøretøy og fly kan bli bra implantert i spillet då, men uansett er det nok noe å se fram til. Kommer sikkert til å stikke innom MORK serveren engang Endret 7. juni 2004 av Jan Åge Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 CoD eier.. Spiller mest på BOHICA og C&C sine servere. og ja, M1 garand og Lee Einfeldt eier.. fins ikke noe som er så morsomt som å eie en type med mp44.. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har akkurat kjøpt det, og driver på med det nå. Liker kanskje bedre å være en ensom ulv som i RTCW, enn hele tiden å tenke på datalivene til de andre soldatene. Men må innrømme at det var noe spesielt å bli reddet av en av de andre soldatene. Må være den første datafiguren som har overrasket med grundig. Forøvrig var det ganske kult å ruse rundt i bil mens jeg plaffet løs på tyskere. EDIT: ble visst sittende i 12 timer. Stuka-nedplukking er vel høydepunktet sålangt, Endret 11. juni 2004 av Quevaal Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er enig med at CoD IKKE kan sammenlignes med BF spillene fordi karakterne har en HELT annen grafikk ! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) CoD er jo et HELT annet spill enn battlefield og derfor kan de jo ikke sammenlignes! Det eneste som er likt med dem er at de omhandler ww2!!! Jeg synnes både bf og CoD ruler, jeg! CoD, for min del, har MYE mer fart enn BF! MEN! noe jeg HATER med CoD, så er det U...S...A!!! De har ALLE de beste våpnene! super lav rekyl, treffsikkerhet og kraft! Tompson treffer like bra på langt hold som dagens Lightly! (50kal. sniper-kanon) M1A1 er også kraftig overdimensjonert! alt dette irriterer meg KRAFTIG! Jeg hater når USA blir gjort om til guder, slik at uansett MÅ tyskland lide underlag! EDIT: Jeg kaller meg forresten, ja du gjettet riktig...MeTa][iC...Jeg spiller på alle servere som har lav ping og fete maps ( som feks carentan, Brecourt, Dawnville) Endret 19. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har hørt lignende kritikk; at de britiske våpnene er så forferdelig dårlige. Dette er jeg ikke enig i. Lee-Enfield'en funker minst like bra som de andre riflene, synes nå jeg (10 skudds kapasitet er desssuten et stort pluss - for de som overlever lenge nok til å utnytte dette, vel å merke ). For de som er spesielt interessert så er dette en fin oversikt over styrkeforholdene i spillet: http://www.after-hourz.com/cod/weapons.php For å imøtegå din kritikk, MeTa][iC, så kan jeg jo vise til at "damage" på både M1'en og Carbine'en er vesentlig svakere enn de andre riflene. Disse våpnenes høye "firerate" veier jo i en viss grad opp (og jeg skal være helt enig i at Garand'ens "damage" er mer enn god nok til å ta ut en fiende tvers over f.eks Brecourt, og at dermed dette våpenet er mer enn tilstrekkelig kraftig nok.) Et poeng for deres som sverger til rifler og hater sprayere: samtlige av smg'ene (submachineguns) er kraftig nedjustert når det gjelder "damage" i mulitiplayeren sett i forhold til singelplayeren. "Damage" hos riflene er derimot holdt konstant, eller oppjustert en smule, i multiplayeren sett i forhold til singelplayeren. Helt nødvendig grep for å unngå en total spray-orgie. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 [iC' date=19/06/2004 : 18:49] EDIT: Jeg kaller meg forresten, ja du gjettet riktig...MeTa][iC...Jeg spiller på alle servere som har lav ping og fete maps ( som feks carentan, Brecourt, Dawnville) Nå har jeg begynt å spille COD online også, noe som er ganske fett når man er på rett server. Jeg begynte med TDM, men etter en stund ble det jævlig heseblesende. I natt spilte jeg derimot DM på en server med bare rifler, og da var det artig på det rette mapene. Er det forresten mulig å kommunisere med folk på ditt eget lag uten at fienden kan lese eller? Hadde jo helt klart vært en fordel å kunne avtale måter å holde en maskingeværstilling med litt preik. Men, siden jeg er helt fersk på online hva er egentlig dette ping-greiene? Er forresten enig i at tyskerne har mistenkelig dårlige våpen i spillet. Når jeg spiller online er det ofte at jeg velger nasjonalitet etter hvilke våpen jeg da får å velge mellom, og da blir det liksom ikke Tyskland. Russerne har best rifle og best maskingevær, og amerikanernes BAR er det skikkelig trøkk i i tillegg til at den er presis. Men Lugeren er jo grei da, selv om det er sjelden den blir brukt. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Synes ikke det er så ubalansert jeg. Prøv å spill Brecourt mot noen tyskere som kan å bruke en Kar98, da får nok pipa en annen lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå