Abruzzi Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Har fått dette på hjelpe arket. Det er 2MZ og det er noe som står på forberedelses arket. Det er to figurer som ser ut som dette: Fig.1 En terning. Fig.2 Om man tar en terning, og lager et hull som har form som en trekant. Fig.1 viser et polyeder slik vi kjenner det fra Eulers formel. Hva skjer dersom vi tenker oss at polyederet er massivt, og at vi skjærer et hull gjennom det slik figur 2 viser? Noen som har tips om hva som skjer eller hva slags formler man burde ha med for å kunne løse oppgaver rundt den oppgaven? EDIT: Oj! Feil forum kanskje? Men det er vel noen her som kan hjelpe meg? Endret 6. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 dette er vel NOE feilpostet ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 mattespørsmål i et forum ang. webdesign??? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Prøv å løs den ved å bygge opp en side med MathML Jeg får 3 i 1MX, så jeg tviler på at jeg kan hjelpe deg, gitt Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 JA var meget feipostet. Men webdesignere pleier jo å være gode i matte da. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 JA var meget feipostet. Men webdesignere pleier jo å være gode i matte da. Skal du ha folk som er god i matte, må du vel heller over i en annen form for programmering. Webdesign har niks og null med matte å gjøre. *rapportert* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Webdesign har niks og null med matte å gjøre. Men MathML har det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Skulle til å si det samme Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Webdesign har niks og null med matte å gjøre. Men MathML har det. Dette er da HTML og CSS-seksjonen.... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Men det er fortsatt webdesign også Og vi har da diskutert php og cf her inne også, har vi ikke?? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Webdesign har niks og null med matte å gjøre. Men MathML har det. Dette er da HTML og CSS-seksjonen.... Uansett, det er det nærmeste man kommer. Hvis noen f.eks hadde spurt et spm om MathML i WDS - hvor ville du henvist dem? Men den er jo feilposta likevel da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Webdesign har niks og null med matte å gjøre. Tja litt kanskje.. Summere paddings osv ? Dessuten, når man bruker PhotoShop blir det litt regning inniblandt. Forhold, summere total høyde osv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sorry, men uansett om webdesignere er flinke i matte eller ikke så har ikke dette noe med webdesign å gjøre. Ta det i ot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg