erikstein Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Sitter og kobler og styrer...aner fred og ingen fare :razz:. Men. så ser jeg en Aux 3v power connection på hk (Asus XG-DLS). Og tenker...jaja har jo en slik kontakt som er helt lik på min Chifetec power supply. Alt er klart, jeg skal bare plugge i diverste strømkontakter, og alt vil være klart...da blir det plutselig et problem. Det er nemlig slik, at Aux3v kontakten har 6 pinner, det samme har jo chieftec kontakten, MEN det er en slags liten plastikksperre på selve kontakten som kommer fra powern, så jeg får bare plugga ledninga på 5 av 6 pinner. Noen som vet i det hele tatt hva denne brukes til? ekstra stabiliet? aka den som p4 må ha? (lille firkanta saken). Eller er det bare i tilfelle jeg ikke har atx strømforsyning? Kortet skal forøvrig mates med et par xeon p2 cpu'er, så jeg lurer på om det faktisk kan ha noe med at de krever ekstra strøm? Noen ideer? skal jeg bare brekke av den lille "sperra" på kontakten? eller kun bruke 5 av 6 pinner på kontakten (noe som virker veldig dumt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå