SKAREN Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har kjørt Norton flere ganger på PC'en, men det er et virus på internet jeg ikke blir kvitt. Hver gang jeg skrur på internet kommer det opp en annen side. Og pc'en har begynt å gå tregt. Er litt hjelpeløs når Norton antivirus ikke virker, så er det noen som har et par bra råd. Håper å ikke måtte legge inn Windows og office på nytt. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er vel heller spyware du er plaget med (defineres ikke som virus). Last ned Ad-aware og søk gjennom maskinen. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Kanskje det hjelper med fullstendig virus søk i Windows "Safe Mode". Eller så kan du jo finne ut hvilket virus det er å laste ned removial tools til viruset. Håper noe av dette kan hjelpe deg. Edit: Gjør også som jester anbefalte. *Last ned adaware og Spybot Endret 6. juni 2004 av Royal Lenke til kommentar
SKAREN Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Kanskje det hjelper med fullstendig virus søk i Windows "Safe Mode".Eller så kan du jo finne ut hvilket virus det er å laste ned removial tools til viruset. Håper noe av dette kan hjelpe deg. Edit: Gjør også som jester anbefalte. *Last ned adaware og Spybot Takk for dine kommentarer. Jeg fant ut hva viruset heter via rapporter på Norton. Jeg prøvde deretter gå inn på linken for viruset og se om jeg kunne laste ned noe antivirus, men fikk det ikke til. Du nevnte jeg kunne finne navnet på viruset og gå inn på "Removial tools", kan du kort forklare hvordan jeg gjør dette?? Forøvrig er navet på viruset: msits(1)exe Lenke til kommentar
Royal Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Med removial tools men jeg et lite program som er laget for å fjerne viruset. Men fant ingen til ditt virus. Men du kan jo prøve følgene: Last ned Spybot og Adaware Kjør en update på virus programmet ditt og Spybot/Adaware Start maskinen i sikkerhets modus. Og ta fullstendig system søk med de 3 overnevnte programmer. Dette kan muligens hjelpe? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Feilpostet, flyttes til "Programvare-sikkerhet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå