Gå til innhold

Hitman Contracts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noen spesielle endringer fra PC versonen.

Eneste jeg ikke likte med spillet var at det ennå er alt for mye likt Hitman når det først kom ut, samtidig må du regne med å spille samme brettene som Hitman 1 har, bare i litt andre detaljer og omgivelser.

Lenke til kommentar

jeg har bare spilt demoen så langt, ble veldig imponert.

i demo brettet var det en tundra bane, var snø storm og man fikk en veldig kald følelse.

jeg er veldig glad over den skitne følelsen man får i spillet.

anbefaler deg å prøve det, evt. en demo :)

Lenke til kommentar

hitman 1 var genialt, og veldig forut sin tid.. Var det første spillet som hadde skikkelig ragdoll.

likte ikke hitman 2.. Når en skjøt på folk, og drepte de, flagret de som no våte laken bortgjennom.. :thumbdown: Også hadde de fjernet den effekten med kulehull i likene.. VITSEN MED DET? :scared::no:

Så jeg er veldig spent på Hitman 3... Skal skaffe meg både PC og Xbox versjonen.. Har en viss anelse om at det er kulere på PC.. (man har jo skikkelig Aim der) noe som gjelder alle slike spill og fps spill..

Lenke til kommentar
Så jeg er veldig spent på Hitman 3... Skal skaffe meg både PC og Xbox versjonen.. Har en viss anelse om at det er kulere på PC.. (man har jo skikkelig Aim der) noe som gjelder alle slike spill og fps spill..

Definitivt morsomst på PC, hvis du har rask nok maskin til å kjøre det glatt på 1024x768 eller høyere. De skarpere bildene er uimotståelige, og musen banker en hvilken som helst styrestikke når som helst på presisjon.

Og sørg for å spille spillet på Expert eller Professional, OK? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...