crossendi Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Heisann. Har hatt et par forskjellige design på siden min nå. Så spørmålet er; Ser siden presentabel ut? Hvordan er det å surfe den? osv.. Håper på litt kritikk, slik at jeg kan utvikle meg i posistiv rettning Link På forhånd takk. Lenke til kommentar
emil_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg synes siden er litt ekkel å surfe på. Grunnen til det er at linkene i menyen er på en måte vanskelig å treffe, du må treffe akkurat på teksten. Dessuten så er de tekstknappene laget i flash, og det er ikke nødvendig. Jeg liker heller ikke alle de gråfargede (gråfarge i Opera, svar i IE) kantene, siden blir for "oppsatt". Når det gjelder menyen din så kan du ta en titt på css.maxdesign.com.au og List-O-Matic for noen tips. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) + Så greit ut med det treet + Lyst og oversiktelig - Vanskelig å bruke linkene - den greia helt til høyre med den siste delen av grafikken ble kanskje litt kort. Ser litt uferdig ut - Ikke bruk tabels til layout - Likte ikke den .location -. passa ikke helt inn Linkene er enkle å fikse, bare å bruke display: block; pluss sett en widht og height på dem. http://www.w3schools.com/ Les om CSS og DIVs til layout. Da ser siden mer persantabel ut kodemessig også! Ellers helt grei, bare de linkene som må gjøres noe med Edit: noen skriveleif Endret 6. juni 2004 av smoothie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå