adsfiklam Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som vet hvilke formater SX1 kan ha som ringetone? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 på noen SX1 kan man ha så stor wav fil som man måtte ønske som ringelyd. mens på andre må de være små. av en eller annen grunn... jeg har fw 10 og må ha filene under 200 kb... samplet dem på 22000 khz eller hva det heter. og det funker helt ok. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er jo generelt stort sett de samme begrensingene som på nokia 6600. Dette fordi sx1 bygger på 6600 sin software etter det jeg har forstått Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) på noen SX1 kan man ha så stor wav fil som man måtte ønske som ringelyd. mens på andre må de være små. av en eller annen grunn... jeg har fw 10 og må ha filene under 200 kb... samplet dem på 22000 khz eller hva det heter. og det funker helt ok. nå må jeg finne ut btw: er du sikker på dette? at andre kan ha så store de vil? Edit: testa med en wav på over 600kb og det funka helt fint.. Det vil vel si at jeg kan ha en ringetone som fyller mmc kortet mitt jeg da Endret 6. juni 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har lest andre "tråder" om akkurat dette. for jeg kunne ikke spille av så store filer. etter at jeg hadde forandret det så funket det fint. men hvem vet kasnskje mobilen min hadde en dårlig dag?! se her. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 .mid og .wav Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå