Sensei Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei, jeg er ny her og har egentlig ikke så mye peil på data. Men har et problem som går ut på at pc`n skrur seg av hvis den føler for det. Det skjer som regel når jeg spiller spill, som f.eks Diablo 2, cs osv. Noen som har en liten anelse på hva jeg kan gjøre med dette? Stor takk for svar, m.v.h Sensei Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmm varm prosessor ? kanskje det er psu ? ta og bytt det da veit du og sjekker om du fortsatt har problemet i tilfelle lån det av en kamerat. Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvilket operativsystem har du?På den gamle WinXP pcen min skrudde den seg automatisk av når det kom en feil i Windows.Dette fant jeg ut av ganske fort,og det viste seg å komme av et virus.Jeg formaterte harddisken,oppdaterte alle driverne osv.,og da funket den som en drøm Det kan også være som hauer sa,at det kommer av varm cpu osv.,men det kan du teste med f.eks. SiSoft Sandra,et program som gir all informasjonen om dataen din. Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 ok, takk for svar. Men kan hende at det er er for varmt, men tviler på det, siden det kan gå mellom 10 min- 10 timer at den skrur seg av. Jeg har nå WinXP, har hatt litt småfeil med det, så kan jo ta en sjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå