Torsteinen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har alltid brukt dassrulll, er ikke det bra? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har alltid brukt dassrulll, er ikke det bra? de loer jo jævlig da Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tre en plastpose stramt på fingeren (for å unngå å bli grisete), og smør utover... Er _ytterst_ liten forskjell om du tar på goop med en skalpell med en times planlegging, enn om du kliner på litt og stryker utover med fingeren på 5 minutter... Bruker du virkelig 5 minutter Åpne kabinett Ta av kjøler Ta ut cpu Vaske cpu Vaske kjøler Ta på goop Sette inn cpu Sette på kjøler Håpe at det starter Lukke kabinett Prøv å gjør det på så mye under 5min.... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Selv pleier jeg å bruke enten en skalpell eller et gammelt kredittkort. Begge deler fungerer schempebra! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) vel... jeg har alltid brukt baksiden på en fyrstikk, tannpirker eller bankkort... bankkort har vel fungert finest Endret 29. juni 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bruker bladet på en stanlykniv jeg, det funker gull! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bruker selv denne oppskriften: Undertegnede bruker en gummikork som dekkes med GladPack plast - deretter trykker/vrir jeg kjølepastaen mot prosessorkjernen ; er overflaten på kjøleren grov gjøres det samme der også. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Bruker det gamle bibliotek-kortet mitt jeg! Bruker det jo ikke til annet uansett... Men det meste funker greit; ville ikke brukt fingeren eller q-tips da. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 bruker den tingen som beskytter filmen på disketter, bare å bryte av å smøre på.. funker fett, og alle har jo en gammal diskett liggende.. Lenke til kommentar
Mallet Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hmmm....mye merkelige forslag her. Grunnen til at man ikke skal smøre goop med finger, plastkort, etc. er at det vil alltid bli ujevnheter som fanger luft imellom goop og kjøler. Derfor: Press litt pasta fra tuben på prosessor (ca riskorn-størrelse) og press kjøleren ned på prosessoren mens du fester den. Dermed vil kjøleren fordele goopen og de små luftboblene vil ikke være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå