Heatsink Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) vel... hva skal jeg egentlig fordele goopen utover med jeg har ikke akkurat en steril skalpel som beskrevet i goop guiden noen erfaringer kanskje..... Edit:HAV skal jeg forde... Endret 6. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
ilex Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 plastkort (bankkort og lign) for exempel ^^ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hmm.. Vær kreativ bare. Enden på ett blad. jeg brukte enden på tuba, og det funka greit. Tror det er best å ta ett bra stryk over. Ikke pirke of prøve å finpusse. Nå har ikke jeg sett noen ekspert guide da men. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er ikke så stor forskjell om man stryker den på med sterilt skalpel blade eller et plast kort eller fingeren for den saks skyld. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 The future takes VISA Jeg vasket kanten med isopropanol først. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg brukte rett og slett en ren finger. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg brukte rett og slett en ren finger. Fungerer som gull! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Finger´n er tinger´n.. Eller? Åja, Goop! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 har hatt på goop nå jeg brukte minibank kortet mitt, det funka bra takk for alle tipsene Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Guiden til Artic Silver er ganske bra (om en litt lang kanskje...) http://www.articsilver.com/arctic_silver_instructions.htm De anbefaler ikke fingern for å si det sånn En ting er at det kan føre til dårlig varmeledningsevne, en annen ting er at det ikke akkurat er sunne greier. Stikkordene er et rent plastkort og tynt lag. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 alltid brukt q-tips eg.. e ikkje det så lurt eller ? Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har altid brukt enden på en strips jeg, funker helt fint det og strips er vel noe de fleste av oss har liggende ? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 det er jo ikke vits med en helt smooth overfalte når du tar på pasta, den overflata blir jo "hærpa" når du har på vifta uansett.. brukte enden av tuben jeg. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 det er jo ikke vits med en helt smooth overfalte når du tar på pasta, den overflata blir jo "hærpa" når du har på vifta uansett.. brukte enden av tuben jeg. Vitsen er ikke at den skal bli "Smooth", men at den skal fordeles jevnt utover hele kjernen slik at ikke bare deler av kjernen får kontakt med kjøleribba Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 vel... hva skal jeg egentlig fordele goopen utover med jeg har ikke akkurat en steril skalpel som beskrevet i goop guiden noen erfaringer kanskje..... Edit:HAV skal jeg forde... Busskort... Mvh Stian_A Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tre en plastpose stramt på fingeren (for å unngå å bli grisete), og smør utover... Er _ytterst_ liten forskjell om du tar på goop med en skalpell med en times planlegging, enn om du kliner på litt og stryker utover med fingeren på 5 minutter... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tre en plastpose stramt på fingeren (for å unngå å bli grisete), og smør utover... Er _ytterst_ liten forskjell om du tar på goop med en skalpell med en times planlegging, enn om du kliner på litt og stryker utover med fingeren på 5 minutter... Bruker du virkelig 5 minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå