isen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vet dette ikke har så mye om digitalkamera og gjøre, men er det likevel noen som vet hvordan man sletter en ordre på xd.no. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hører vel enda bedre hjemme under "Annet" eller "webshop". Har du prøvd: Logg inn>Din konto og enten "til godkjenning" eller "ordrehistorikk" Jeg har ingen kjøp inne hos XD, men jeg hander mye hos MPX som i praksis er det samme firmaet, der fungerer denne løsningen. Hvis forslaget mitt over ikke funker er mitt forslag at du sender dem en e-post. Lenke til kommentar
ninja5000 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Man kan jo prøve å kontakte dem kanskje? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 xd.no og mpx.no er i praksis samme firma, de ledes av samme person. Rutiner og lagerstyring er de samme også. Er de fri for en vare på xd.no, får man den ifra mpx.no i stedet har jeg erfart. Lenke til kommentar
isen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Takk for alle svar, sendte en e-post så de fiksa det. Lenke til kommentar
ninja5000 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Anyway: For å bestille varer, sjekke opp på ordre, spore en pakke, avbestille eller dra nytte av andre funksjonaliteter på XD sine hjemmesider, kan du logge inn på vår WebShop. Endret 6. juni 2004 av ninja5000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå