reeeeg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har ikke så mye penger å rutte med (4000,-), men kunne likevel tenkt meg en pc som funker. Skal spille, drive med lett musikkredigering, internett og vanlig kontorvirksomhet. Bør jeg gå for en ny og dårligere pc og oppgradere etterhvert, eller en brukt og bedre som også kan oppgraderes etterhvert? Hvis alle kvitteringer og garantier er i orden med en brukt pc, så er det vel ikke noe problem med å kjøpe det? Eller er det generelt skummelt å kjøpe brukt? Forresten kan folk som selger brukte maskiner til den prisen gjerne sende en pm til meg. Må takle dagens og morgendagens spill rimelig greit (ikke alle innstilliger på 'ultra high' though). Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg ville spart noen tusen, sånn at jeg hade fått en "brukelig" maskin til spilling. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Denne drar det meste, men hadde nok fått mer for penga om du skjekka bruktmarkede Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg ville spart noen tusen, sånn at jeg hade fått en "brukelig" maskin til spilling. Det er ikke bare å spare noen tusen for meg. Tar dødslang tid. Og så har jeg andre ting som ligger litt høyere opp på lista, når det gjelder bruk av penger... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg ville spart noen tusen, sånn at jeg hade fått en "brukelig" maskin til spilling. Det er ikke bare å spare noen tusen for meg. Tar dødslang tid. Og så har jeg andre ting som ligger litt høyere opp på lista, når det gjelder bruk av penger... Offt: nå ble jeg litt nysjerrig, hva er det da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Edit: PM sendt..... Endret 6. juni 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Send PM, har noen nye maskiner jeg skal kvitte meg med Specs? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Send PM, har noen nye maskiner jeg skal kvitte meg med Specs? Vil ikke drive handel her i huset, send PM.... Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Send PM, har noen nye maskiner jeg skal kvitte meg med Specs? Vil ikke drive handel her i huset, send PM.... Ok, bare lurte på om du kunne skrive litt specs på pc'ene jeg Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Men er det trygt å kjøpe brukt? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Denne drar det meste, men hadde nok fått mer for penga om du skjekka bruktmarkede Jeg får ikke vist den.. Kryss av slik at andre også kan se den! Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Men er det trygt å kjøpe brukt? Ja, hvis du ikke kjøper fra qxl.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå