snorri Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Nylig fikk jeg vite at jeg hadde for lite plass igjen på harddisken min. Jeg gikk da til verks og slettet et par 600-700 MB store filer. Jeg burde da ha renset opp litt på harddisken, og det da ført til at jeg har mere plass ledig, men det står nå 10 MB ledig plass, istedenfor 32 KB som det var når jeg fikk beksjeden om liten plass. Det skulle jo stå 2-3 GB, ettersom det er det jeg har slettet... Jeg har nettopp formattert PC'en, og har aldri hatt noe lignende problem. Endret 6. juni 2004 av meet-loaf Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du tømt søppelbøtten og norton recycle bin ? Lenke til kommentar
snorri Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Brukte shift+delete funksjon, så det burde ta veien om søppelbøtten. Og Norton protected recylcle bin er uansett tom. Men jeg kommer ikke inn på Un-erase wizard... Endret 6. juni 2004 av meet-loaf Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har du Internet security og systemworks 2004 innstalert? eventuelt 2003? Det kan skje at den ene holder fast på x mb enda. Skjedde med meg. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Holder fast på data? Hva mener du? Jeg har Norton Internet Security installert... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du system restore aktivert på de diskene du har slettet data på da ? Lenke til kommentar
snorri Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Har løst det. Viste seg at den norton papirkurven "inni" windows sin papirkurv ikke funket. Men etter reboot klarte jeg å slette de filene ved Un-erase funksjonen. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Posten handler ikke om lagringsmedium, men et softwareproblem. Da posten uansett er avsluttet stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg