Fjøslukt Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei.. Skal ha noe grønt lys i fronten på bilen min, og lurer derfor på om noenstrips er tingen.. NEONSTRIPSEN de selger på MicroPlex... Den tar de 95kr for hele kittet, mens neonwire er noe dyrere... Vil en neonstrips lyse godt nok opp.. Her er det snakk om en bil som skal parkeres utenfor, hvor det er litt mørkt, men ikke svart.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 KJøp begge deler og prøv? prisen var jo ikke avskrekkende. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Spørs hva du mener med "i fronten".. I fronten i form av under, for å lyse opp, eller foran-foran på grillen? Tror det kan bli litt i svakeste laget for førstnevnte. Endret 6. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Skal ikke ha under for å lyse opp, men har saget meg ut en Mitsubishilogo i støtfangeren, som jeg gjerne vil at noe skal lyse opp.. Så neonstrips er fint til dette, eller må jeg kjøpe en neonwire? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Tror Neon strips ville vert penere, om du tenker på å ha hele mittibusken logoen til å lyse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå