DuKeN Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hei Jeg så en annen link som skulle selge pc`n sin og jeg lurte på hvor mye jeg ville få for min pc AMD Athlon XP 2500+ (1.84 GHz) 2 x 512 TWINMOS 3200 MSI Geforce4TI-4200-8XAGP Q-Tec Midi tower ATX\350 watt PSU SAMSUNG SyncMaster 17GL EPoX 8RDA3+ - hovedkort Thermaltake Venus Silent Boost - kjøler (XP 3400+) Western Digital Caviar 80GB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM soundblaster lydkort 5.1 50X cd-rom SONY 52x/24x/52x Logitech-MX300 optisk mus Logitech Deluxe Access Keyboard PS/2 (Norsk Versjon), Retail Logitech 4.1 surround med subwoofer og 2stk Crystal Fan with LED (kabinett vifte - 3 lys i) 25-db Trust bass 410 headsett skrev kanskje litt veldig detaljert så hva tror dere? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 6. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) 4-6 tusen kanskje? ville ikke betalt noe mer en det jeg værtfall Edit: whoops, så ikke lcd skjermen. 5-8000,- kanskje? Endret 6. juni 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er jo flatskjerm med, ville ha gitt 5-7000 kr. Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 da tror jeg det ikke er vits og selge den, vil ikke tjene nok til den pc`n jeg vil ha. men men, thats life. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 For min del vet jeg ikke akkurat pris, men jeg har et godt råd! Legg med masse warez, legg den ut på qxl for 15k, og "kjøp nå" på 20k. Du får sikkert solgt den for det:D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 For min del vet jeg ikke akkurat pris, men jeg har et godt råd! Legg med masse warez, legg den ut på qxl for 15k, og "kjøp nå" på 20k. Du får sikkert solgt den for det:D Ja, eller 40k! Helt sikkert! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du vært på qxl eller? Folk selger FORFERDELIGE pcer for blodpris! Det er så mange dumme personer, dvs. personer som ikke kan noe som helst om pc, der ute! Det er iallefall verdt et forsøk. Og husk på å list opp all programvaren osv. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du vært på qxl eller? Folk selger FORFERDELIGE pcer for blodpris! Det er så mange dumme personer, dvs. personer som ikke kan noe som helst om pc, der ute! Det er iallefall verdt et forsøk. Og husk på å list opp all programvaren osv. For si det sånn han kommer ikke til å få 15k for den dataen uansett hvor han selger den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Dumme dobbelpost Endret 6. juni 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Han kan prøve. Skader ingenting det. Han får sikkert 10tusen uten større problem, dumme folk finnes alltid! Endret 6. juni 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Har du vært på qxl eller? Folk selger FORFERDELIGE pcer for blodpris! Folk prøver å selge "forferdelige" PC-er til blodpris. Det er en forskjell der. Hvis jeg vil, kan jeg legge ut en 486 med 150.000kr som minstepris. Det betyr ikke dermed at jeg får solgt den. Ta en titt på disse "RÅBILLIGE KRAFTPAKKENE" med en minstepris på 10k+ .. hvor mange av dem har bud? John Kåre: Flatskjerm? Hvor da? Endret 6. juni 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 takk for svar hehe jeg leste en annen post som hadde masse programmer på pc'n og la til EN DEL mer penger enn den pc'n var verdt. (var tilogmed på QXL) Men tror ikke jeg gidder og selge den. får mer bruk for pc'n enn pengene. Men jeg lurte på en annen ting. Jeg har en 2500XP barton CPU, og jeg trenger en bra vifte eller KJØLER til den. Av en eller annen grunn ligger CPU tempen på 63 grader uten deksel og jeg har en som skal kjøle 2700 + 2 kabinett vifter. syntes dette var ganske varmt og trenger linker til BRA cpu vifter (kjølere) ikke vannavkjøling. hadde tenkt meg denne http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet798.htm Vis noen kommer på noen bedre vifte, som skal ha samme støynivå som denne gi meg en link. IKKE GI LINKER TIL thermaltake kjølere med 48 db... er for ***** og høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå