Knut__ Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Noen som vet om en webshop som har Thunderbird 1,4 Ghz med 200mhz bus, enda? jeg har ikke hat tilgang til nettet på 14 dager (militæret) og nå da jeg skulle kjøpe CPU var "alle" utsolgt. Er det noen sok kan hjelpe med? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg ser databutikken.com kan skaffe på relativt kort tid. "Omtrentlig leveringstid: 7-9 arbeidsdager" står det på siden deres. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 1.4 TB finner du her http://www.databutikken.com/no/ [ Denne Melding var redigert av: Gega på 2002-04-14 13:20 ] Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 2000 for 1,4 TB!!!!!!!!!!!! Flåing! Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Tak for svar, var innom siden dems før jeg posta førstegang. fant ut at da er det bedre å kjøpe nytt HK og CPU isteden. Hvodan er det mulig at alle selger ut den CPUen i løpet av 12 dager. Sjekket litt rundt før jeg dro tilbake etter permen og da var det plenty. Men wosj, alle er tomme når jeg trenger den. hmmm Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Du vet hva de sier: "AMD T-bird rives vekk fra hyllene fortere enn de kommer inn" :smile:. Neida, skjønner ikke hvorfor de er så populære, man får jo XP-serien billigere.. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 greit hvis du har et eldre hovedkort som KT/-raid so m ikke støtter XP. Men jeg tror jeg satser på en duron, for den blir vel bare biligere utover håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå