Shotgun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har en del (en god del) spill som jeg ønsker å kvitte meg med. Er det noen som vet om noen butikker som tar imot brukte spill i østlandsområdet? Det begynner å hope seg opp med spill som jeg ikke lenger spiller, eller kommer til å spille. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 EB Games på Ski og Byporten i Oslo, og Spiderman (i kirkegata.) Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vet ikke om noen butikker som tar i mot, men det er jo bare å gå i de forskjellige butikkene å spørre det (Mener å huske jeg har sett en kasse på spaceworld en gang som det hang en plakat på: Bruktsalg, og den var det spill oppi) Du kan jo prøve å selge spillene på qxl som en samlepakke eller no. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Som Øystein sier er det noen i Oslo i alle fall, men hvis du orker lønner det seg nok å selge eller bytte mot andre spill privat. Bedre å bytte 1:1 enn å selge noe til under markedspris for at butikken skal kunne selge igjen med fortjeneste. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg tror Spiderman i Oslo tar imot. De gjorde iallfall det før. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 de fleste spiderman butikker tar vel i mot? veit det er både i drammen, og hokksund (buskerud storsenter) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men vi har en egen butikk for sånt i Moss Ellers så har du jo spider man osv osv. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men vi har en egen butikk for sånt i Moss Ellers så har du jo spider man osv osv. Jeg bor i Sarpsborg, så det er ikke så langt unna. Kommer til å kjøre dit å høre med dem. Får jeg kke noe for dem, så prøver jeg vel QXL. Men takk for tipsene til alle sammen. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Pocketbua i Porsgrunn og Gameworld i Skien. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 de fleste spiderman butikker tar vel i mot? veit det er både i drammen, og hokksund (buskerud storsenter) Vil nødig pirke, men Buskerud Storsenter ligger ikke i Hokksund, men i Krokstadelva Ville heller ikke levert spill til spiderman, fordi de gir så sinnsykt dårlig byttepris. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det bare meg eller har qxl.no og spiderman blitt nevnt 4 ganger hver nå? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 qxl og spiderman der var det nevnt atter en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå