Gå til innhold

Finnes det noen butikker som tar brukte spill?

Anbefalte innlegg

Jeg har en del (en god del) spill som jeg ønsker å kvitte meg med. Er det noen som vet om noen butikker som tar imot brukte spill i østlandsområdet? Det begynner å hope seg opp med spill som jeg ikke lenger spiller, eller kommer til å spille. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om noen butikker som tar i mot, men det er jo bare å gå i de forskjellige butikkene å spørre det ;) (Mener å huske jeg har sett en kasse på spaceworld en gang som det hang en plakat på: Bruktsalg, og den var det spill oppi)

Du kan jo prøve å selge spillene på qxl som en samlepakke eller no.

Lenke til kommentar

Som Øystein sier er det noen i Oslo i alle fall, men hvis du orker lønner det seg nok å selge eller bytte mot andre spill privat. Bedre å bytte 1:1 enn å selge noe til under markedspris for at butikken skal kunne selge igjen med fortjeneste. ;)

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hvor du bor, men vi har en egen butikk for sånt i Moss :roll:

Ellers så har du jo spider man osv osv.

Jeg bor i Sarpsborg, så det er ikke så langt unna. Kommer til å kjøre dit å høre med dem. Får jeg kke noe for dem, så prøver jeg vel QXL. Men takk for tipsene til alle sammen. :)

Lenke til kommentar
de fleste spiderman butikker tar vel i mot?

veit det er både i drammen, og hokksund (buskerud storsenter)

Vil nødig pirke, men Buskerud Storsenter ligger ikke i Hokksund, men i Krokstadelva ;)

Ville heller ikke levert spill til spiderman, fordi de gir så sinnsykt dårlig byttepris.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...