So|o Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Mulig at denne har vært postet før.. utrolig morsom er den uansett http://www.nettxtra.no/mediasenter/details.php?image_id=256 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Mulig at denne har vært postet før.. utrolig morsom er den uansett http://www.nettxtra.no/mediasenter/details.php?image_id=256 Dakars katt... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hehe.. smart katt! Men stakkars katt da! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 tror denne er fake, siden jeg har sett den i en reklame... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har sett videoen før ja, men uten lyd. Har aldri fått noe bekreftelse på at den er fake da. Men hvem vet , mye rart blir redigert og lagt ut på nettet. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Morsom den der ja... Vet Nokia har brukt den i en reklamefilm, så har mine mistanker om at denne er ganske så fake som andre nevner. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Liker nå disse pusekattene bedre. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Den var genial Gromle [Tvilsom modus] Kattepuser er så gromme og kule [/Tvilsom modus] Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Mulig at denne har vært postet før.. utrolig morsom er den uansett http://www.nettxtra.no/mediasenter/details.php?image_id=256 Liker nå disse pusekattene bedre. Helt Ronny! Endret 7. juni 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 det er bare en ting å si: ROTFL Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Den siste videoen der er seriøst den mest morsomme videoen jeg noen gang har sett. Jeg har faktisk sett den et par ganger før, men jeg lo likevel så lungene var på vei ut da jeg så den igjen.. Genialt Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hahehaee den der episoden der katten overfaller hunden. Dette er reispikka humor Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Den første er fake (har vært en tråd eller ti om den der tidligere). Den andre er imidlertid bare ekte vare hele veien. Konge BTW :-) Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Den siste videoen der var rå!... Den med katta som faller oppi badekaret, er nesten som å se den forrige katten min, bortsett fra at han fallt oppi do... Endret 22. juni 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Sett den maaange ganger før- Og eg lo!!!! ekte eller ei..... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Siste filmen var konge ... se den engang til jeg .. .. og lager den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå