adsfiklam Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Har hørt at man kan innstallere et tredjeparts programm på SX1 som lar deg bruke et annet skin/theme enn det som er på telefonen. Men hvilket programm må jeg ha innstallert på telefonen og hvor får jeg lastet ned skins/themes til programmet? Noen som også vet om et programm som lar deg lage skins/themes? Håper noen skjønte hva jeg mente, ble litt "rart" Endret 6. juni 2004 av yrjan Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 syns slikt er veldig unødvendig.. er iallefall det siste jeg installerer på min. senker nok bare ytelsen. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 syns slikt er veldig unødvendig.. er iallefall det siste jeg installerer på min. senker nok bare ytelsen. sant det er unødvendig og det senker ytelsen. mener å ha lest at ting går merkbart tregere da! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) syns slikt er veldig unødvendig.. er iallefall det siste jeg installerer på min. senker nok bare ytelsen. sant det er unødvendig og det senker ytelsen. mener å ha lest at ting går merkbart tregere da! Kanskje du ikke bør være så negativ før du har testet selv. Skjønner ikke hvor ryktet om at alt blir så tregere av themes kommer fra. Det må være dårlige program det er snakk om. Selv har jeg et som heter Launcher. Med den var det bare en theme, Win XP, men man kan legge inn fler. Alt går like fort selv om jeg bruker denne theme'en. Men personlig foretrekker jeg orginal theme. Den er best Endret 6. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 He he.. smak og behag. men det var nok snakk om et annet prog ja. husker ikke hva det heter i forbifarten.. men er at den oppfatning at jeg ikke liker "theme" på mobil eller pc i noe særlig grad... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 syns slikt er veldig unødvendig.. er iallefall det siste jeg installerer på min. senker nok bare ytelsen. Enig, men ville bare prøve ut et programm for moro skuld Er Launcher det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå