stimas Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan noen være så vennlige å tipse meg om et program jeg kan laste ned som muliggjør TV-titting på PC'n? Jeg har et ASUS TV7134-kort. Kjører WinXP Home. Har prøvd WinDVR, men jeg er ikke fornøyd. Setter ikke noe spes. krav, bortsett fra at det kan være gratis..... Takk! stimas Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Fulgte det ikke med et program på TV-kortet? Lenke til kommentar
stimas Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Dette er en hjemme-PC-løsning. Det som fulgte med av SW, tror jeg var dette WinDVR-programmet. Ikke fornøyd med det. Får bl.a. ikke til å slette ubrukte kanaler som dukker opp under "auto-søk". Har søkt litt rundt og fant et program som heter "ASUS Home Theatre", men jeg har ikke lyktes å finne et sted for nedlasting. stimas Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Selv bruker jeg ChrisTV , men ta en titt på denne : TV-CARDS.COM Håper du finner noe du kan bruker Lenke til kommentar
stimas Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Lastet ned Standard-versjonen (3.7). Installasjonen gikk greit. Første gangen jeg startet det gikk det også greit, men nå får jeg av og til problemer ved oppstart av programmet: "ChrisTV.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." De-aktiverte antivirus også, under installasjonen. Noen som har tips? stimas Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Rart at dette ikke var med når du kjøpte det, for når jeg kjøpte fikk jeg med Hauppauge WinTV. Et veldig enkelt program som har alt en trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå