swanky Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Bare lurte på det angående den eventyrposten? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Eh, ja.... Men det var jo litt av poenget da. Se nedover hvilke poster som ligger i "alt om data" så skjønner du hva jeg mener. Kanskje hadde det vært en ide og legge "off topic" mer synlig? Men jeg er enig - Mods: fjern denne posten, eller flytt den. Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hva er "neffing"? Ole Morten Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Neffing er å spamme et forum med meningsløse poster. Sånn som denne :wink: Ofte et resultat av dårlig moderering som etter hvert har ført til at ting sklir ut. Sjekk ut forums.anandtech.com for å se hvor effektivt et forum kan styres. Nesten 90000 medlemmer, og forsøk på neffing blir raskt slått ned på, og postene stengt - mye pga. selvjustis fra medlemmene selv. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 På den andre sida synes eg dette forumet har betra seg i det siste. Sett vekk frå enkelte spam-raid av enkeltpersonar så har eg inntrykk av at innlegga jamnt over er meir saklege no enn for tre-fire månader sidan. På den tredje sida, kanskje det er eg som er assimilert :wink: Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Det er jo litt gøy å sjekke siden en søndag formiddag da, bare for å se hva som har skjedd i løpet av natten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå