EspenDL Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei! Har laget 2 headere til en side og trenger litt hjelp med hvilken jeg skal bruke/ jobbe videre med. header header2 header2 passer ikke helt inn i designet, eller Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Blir veldig subjektivt dette her da men. jeg ville gått for 1 .. Den har grei oppbygging og struktur, og viser at dette er mostly ett gamer party. og ja., 2'ern passer liksom ikke helt inn. men med ny sidelayout, og litt mer arbeid kan det bli en veldig kul side av den stilen der.. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 mostly ett gamer party Så sant, så sant Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg synes du skal gå for 1'ern. Denne passer best inn pga. sidens tema; dataparty. 2'ern bryter for mye med designet og den blir for voldsom. Hadde du hatt et design med fargene som er i 2'ern, så hadde nok saken vært annerledes. Igjen: 1'ern er nok den du bør gå for Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Likte best nr.1. Den andre var litt tam & standard. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 1ern var den som passet best med tanke på at det er en gaming/lan side. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ja, som alle di andre så sier jeg at 1'ern er definitivt best, ikke bare forklarer den hva dette dreier seg om men den er også mye kulere en 2'ern Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) begge var bra men eneren må få en favoritt av meg.' Siden den belyste mer om "temaet" som siden hadde. Bilder av spill til en spilleside passer vel bra nok. Jeg likteogså bruken av scanlines. Men å vise hvilken vesjon siden er i er ikke jeg helt "fan" av, det høres også litt uproffesionelt ut. ****/*****(fire av fem stjerner) Får du av meg NR 2 er vel mer sånn *** /***** Endret 6. juni 2004 av danger_of_death Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 nr 1. - var oversiktlig, - viste hva det gikk ut på - passet best til restem av siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå