Gå til innhold

GrandTheftAuto - SanAndreas Preview!


Anbefalte innlegg

Surfa litt rundt på tothegame, og kom over denne her:

 

http://www.gamingworldx.com/ps2/GrandTheft...anAndreas.shtml

 

Stoooor preview av GTA:SA, og det ser helt SINNSYKT bra ut. Og ikke minst stort :p

 

Where in the World is San Andreas?

First things first: San Andreas isn’t the fictional San Francisco that we all once though it was. It’s not a fictional Las Vegas either (once thought to be called SinCity). In fact, it’s not even a fictional Los Angeles.

 

 

 

 

 

 

San Andreas is comprised of all three.

 

San Andreas isn’t a city, but a state. Three cities (and lots of countryside) make up the state, and the cities we all thought were going to become games in their own right have instead become a part of a much larger whole. So large in fact, that Rockstar says that San Andreas will be 4 to 6 times the size of Vice City and GTA III.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom også over denne her om dagen.

 

 

Enemy and pedestrian AI has always been shaky. Pedestrians would often jump in front of cars to avoid yours, and most of the time, they all reacted exactly the same as most of the others on the street. In San Andreas, all of the characters have their own brain, so their reactions will be much more varied. So various are these reactions that the average recorded pedestrian dialogue was about ten minutes in Vice City, but has increased to an hour’s length in San Andreas. Taking part in different activities (like drivebys) becomes much more fun when you bring your own gang with you. The surreal experience of doing such a thing with your AI buddies right along side you definitely adds a cool dynamic to what you once thought was just another thing you did in GTA. You’ll actually get to run the gang too, but more in the way of speaking to members than inventory management. This could be a truly awesome addition to the series, and will certainly realize the vision that was first introduced in Vice City.

 

In addition, the new AI engine will allow a dynamic difficulty setting; that is, the difficulty of the game will adjust accordingly depending on how well you’re doing in the game. If you’ve had any trouble completing missions in the past, San Andreas allows for better playability, smoothing out the rough spots you may have had in the past.

:w00t: Yey!

 

Dette blir bra!

Endret av eMPea
Lenke til kommentar

Bra at de har fikset svømming ja. Blir litt skeptisk når jeg leser hvor stort spillet skal være. Jeg hadde mer håpet på at byen skulle være litt mer "interaktiv". Jeg har lyst til å gå inn i litt flere byggninger f.eks.

 

Ellers så håper jeg at historien er mye mye mye bedre enn de forrige GTA-spillene. Mer i retning Mafia.

 

Kommer dette spillet ut til PS2 først eller (vær så snill, drit i PS2 nå da! Du kan liksom bare få til så mye med den...)? Hadde vært digg om det kom til X-Box eller til og med Gamecube. Bare ikke PS2. Et så stort spill bør velsignes med litt mer maskinkraft enn hva PS2 kan tilby.

Lenke til kommentar
Bra at de har fikset svømming ja. Blir litt skeptisk når jeg leser hvor stort spillet skal være. Jeg hadde mer håpet på at byen skulle være litt mer "interaktiv". Jeg har lyst til å gå inn i litt flere byggninger f.eks.

 

Ellers så håper jeg at historien er mye mye mye bedre enn de forrige GTA-spillene. Mer i retning Mafia.

 

Kommer dette spillet ut til PS2 først eller (vær så snill, drit i PS2 nå da! Du kan liksom bare få til så mye med den...)? Hadde vært digg om det kom til X-Box eller til og med Gamecube. Bare ikke PS2. Et så stort spill bør velsignes med litt mer maskinkraft enn hva PS2 kan tilby.

Du kommer til å kunne gå inn i flere byggninger!!!!!!!!! :thumbup:

Endret av owen10
Lenke til kommentar
Bra at de har fikset svømming ja. Blir litt skeptisk når jeg leser hvor stort spillet skal være. Jeg hadde mer håpet på at byen skulle være litt mer "interaktiv". Jeg har lyst til å gå inn i litt flere byggninger f.eks.

 

Ellers så håper jeg at historien er mye mye mye bedre enn de forrige GTA-spillene. Mer i retning Mafia.

 

Kommer dette spillet ut til PS2 først eller (vær så snill, drit i PS2 nå da! Du kan liksom bare få til så mye med den...)? Hadde vært digg om det kom til X-Box eller til og med Gamecube. Bare ikke PS2. Et så stort spill bør velsignes med litt mer maskinkraft enn hva PS2 kan tilby.

Du kommer til å kunne gå inn i flere byggninger!!!!!!!!! :thumbup:

Oj, tøfft

Lenke til kommentar
Jepp, har alltid irritert meg over at han drunker i 1 meter djupt vatn

Runker i en meter dypt vann? Jeg viste at han kunne ligge med prostituerte, men dette var jeg ikke klar over.

Meiner då bestemt at du ikkje skriv sjølvtilfredsstillelse "drunker"...:hmm:

Lenke til kommentar
Du kommer til å kunne gå inn i flere byggninger!!!!!!!!! :thumbup:

Dette var egentlig meningen på Vice City oxo, vi får håpe at de innfrier denne gangen. De lovte masse kule ting med Vice City, den gang det kom ut. De innfridde ikke alt de hadde lovet, men spillet var genialt likevel. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...