JR Ewing Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Trainere er en fin måte å gå opp level på.. Siden du må ha penger for å traine, syns jeg ikke at det er for pingler.. Men det er vel opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Trainere er for pingler Du er klar over at det er trainere ("trenere") i spillet det er snakk om, og ikke jukse-trainere? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det at det ikke er noen definert tråd i spillet, selv ikke i begynnelsen, trekker voldsomt ned. Er selfølgelig helt greit å ikke like Morrowind, men det du sier her er jo dirkete feil. "Tråden" er jo main questen, som du får med en gang du starter spillet. Følger du den, har du jo en tråd som leder deg gjennom en fantastisk historie. Skjønner ikke helt hva du mener? Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det at det ikke er noen definert tråd i spillet, selv ikke i begynnelsen, trekker voldsomt ned. Er selfølgelig helt greit å ikke like Morrowind, men det du sier her er jo dirkete feil. "Tråden" er jo main questen, som du får med en gang du starter spillet. Følger du den, har du jo en tråd som leder deg gjennom en fantastisk historie. Skjønner ikke helt hva du mener? Ja, jeg skjønner egentlig ikke hva alle andre mener.. Det er jo en tråd gjennom spillet og det er å klare mainquesten, og den har du jo fra start. Den forteller deg hele tiden ganske direkte hva du må gjøre. Det som igjen gjør spillet enda bedre er nettopp det som psilocybe trekker det ned for, nemlig friheten! Du kan gjøre nesten hva du vil! Du trenger absolutt ikke følge main-questen hvis du finner den kjedelig. Det er utallige andre ting å gjøre og det er nettopp dette jeg liker best med morrowind. Overalt hvor du går finner du quests. Greit at noen liker lineære spill, men jeg synes at lineært nesten alltid kan forbindes med kjedelig og forutsigbarhet. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Trainere er for pingler Du er klar over at det er trainere ("trenere") i spillet det er snakk om, og ikke jukse-trainere? Jepp Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vil nå si at Morrowind er enda bedre enn de spillene du nevnte.....så GLED DEG! Må nok si meg uenig i at Morrowind er 'bedre' enn noen av spillene han nevnte, når jeg så at han nevnte Final Fantasy.. Og jeg må også si meg enig de som nevner at Morrowind har for mye frihet.. Muligens noen liker dette, men dette forvirrer meg mer enn å like det.. Muligens derfor jeg mener FF(HELE serien) er bedre enn Morrowind.. Det jeg savner historiemessig i morrowind er jo div. overraskninger.. Altså at historien vris 180grader rundt og handler om noe heeelt annet. Når du starter morrowind, så får du inntrykket av at det er noe spesielt med karakteren din, men du vet ikke hva.. Og det tar ganske lang tid før du finner ut av det.. Pluss at jeg liker CutScenes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå