eQunix Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Har aldri spilt Morrowind, men har hørt mye bra om det. Elsker/Elsket spill som LBA 2, SWG, Final Fantasy, Gothic... ja, som sagt "jeg liker RPG" Vurderer og kjøpe alle spillene, men vet ikke hvor mange det er, hva de heter og vilket jeg burde starte med. Tror dere dette er et spill for meg? er det mulig og gi meg tittlene til alle spillene, vilket er det nyeste osv... EDIT: Beklager uryddig skriving, er så trøtt Endret 6. juni 2004 av eQunix Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Skal me sjå... Man har følgende spill: The Elder scrolls: Arena TES: Daggerfall TES: Morrowind -Tribunal (expansion) -Bloodmoon (expansion) Pluss disse spillene som ikke er i elder scrolls-serien, men i samme verden: Battlespire Redguard Og det er bra spill ja! Kan sammenlignes med Gothic, bare MYYYYE større. Du burde gå for Morrowind med expansion pakkene. Arena og Daggerfall er bra spill de også, men begynner å dra skikkelig på åra. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 ja, hva er det nyeste spillet fra morrowind serien? jeg er ute etter noe hvor du nesten ikke har begrensninger og kan gjøre omtrent alt, være vapyr, varulv osv... som jeg har sett har blitt nevnt i andre morrowind threats her Hva går jeg for da? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Det nyeste er morrowind. Og serien heter forresten The Elder Scrolls. Kjøper du deg morrowind med begge expansion-pakkene så har du meste av muligheter(inkludert vampyr og varulv). Og er det noen du føler mangler, så finnes det nesten garantert en mod for det Daggerfall er også verdt å se på, hvis du ikke har noe imot utdatert grafikk. Det spillet er ENORMT! Her snakker vi om flere 100 byer,(kanskje flere 1000) og masse ødemark og dungeons utenfor byene. Endret 6. juni 2004 av Gromle Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Morrowind er et kjempe spill, uten tvil! Vil nesten gå så langt å si at det bør være i enhver RPG hylle. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Morrowind er et kjempe spill, uten tvil! Vil nesten gå så langt å si at det bør være i enhver RPG hylle. I second that! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis jeg skulle gitt Morrowind en sekser på terningen så måtte jeg brukt en terning med 7 sider.. Sorry guys men jeg må nok si at Baldurs gate serien går av med seieren. (ikke det at Morrowind er dårlig da) Jeg synes at Morrowind taper -->"litt"<-- på historie og det at det er litt uoversiktelig. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Liker du skikkelige rollespill kommer du til å forgude morrowind. Du har utallige timer med prima underholdning foran deg hvis du investrerer i dette spillet. Orginalen får du for 99 kr, og begge expansion pakkene til 199 hver. (røverkjøp!) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis jeg skulle gitt Morrowind en sekser på terningen så måtte jeg brukt en terning med 7 sider.. Sorry guys men jeg må nok si at Baldurs gate serien går av med seieren. (ikke det at Morrowind er dårlig da) Jeg synes at Morrowind taper -->"litt"<-- på historie og det at det er litt uoversiktelig. Nja.. Baldurs Gate er nok mer strukturert ja, men er friheten i morrowind som tiltaler meg mest bortsett fra størrelsen. Og legger du inn Tribunal og får en journal som er brukende, så holder man lett oversikten. Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis jeg var deg så vile jeg satset på GOTY utgaven av Morrowind som inneholder begge utvidelsene i tillegg. tror neppe den koster noe mer enn 400.- Morrowind er et virkelig herlig spill... Gled deg. Og ja, det minner om Gothic spillene, bare med enda mer frihet og et mer komplisert level og skillsystem, som gjør at du mye lettere kan være en kombinasjonscharacter, som f.eks en fighter-mage. Vil nå si at Morrowind er enda bedre enn de spillene du nevnte.....så GLED DEG! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 kjøpte GotY for 289 på gamesmix, det er ikke verre enn å romstere litt på nettet Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har nettop fått meg Morrowind . Det er bra grafikk, stor frihet+++ Men: Kanskje litt vel stor frihet? Har holdt på i 4 timer nå, og alt jeg har fått til er å slakte noen små krabber og insekter. Savner litt mere konkrete oppgaver... Men for all del, et bra spill Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dette blir vel som å spørre om Snickers er en god sjokolade siden du liker peanøtter? Jeg for min del liker ikke spillet, syns det går aaalt for tregt, men smaken er jo som kjent som baken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har installert Morrowind tre ganger, og har gitt det et titalls antall timer, men det har aldri fenget særlig. Det at det ikke er noen definert tråd i spillet, selv ikke i begynnelsen, trekker voldsomt ned. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Morrowind er Har spilt det i xxx antall timer. STOR!!! frihet, ganske bra grafikk, lang story, mange valg og med noen mods kan det nesten ikke bli bedre Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 The Elder Scrolls er et fantastisk bra spill, har brukt maaaaange timer på det! Det er desverre litt for enkelt å bli über sterk og nærmest udødelig. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har nettop fått meg Morrowind . Det er bra grafikk, stor frihet+++ Men: Kanskje litt vel stor frihet? Har holdt på i 4 timer nå, og alt jeg har fått til er å slakte noen små krabber og insekter. Savner litt mere konkrete oppgaver... Men for all del, et bra spill Hvis du følger main Quests vil du få mye action, men hvis du utforsker blir det vel litt mindre av det. Join en guild for mer action . (Noen quests i main og guilds kan være litt kjedelige) Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 The Elder Scrolls er et fantastisk bra spill, har brukt maaaaange timer på det! Det er desverre litt for enkelt å bli über sterk og nærmest udødelig. Cheats? Eller mener du at det er lett å gå opp 100 levels i morrowind? Jeg synes det er vanskelig hvis du ikke får noe hjelp. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nei ikke cheats det er ikke noe morro. Hvis du satser på sneaking og noen gode spells til å åpne låser tjener du raskt mye penger som du kan bruke til å øke dine skills hos trainere. Assasins rustningene er verdifulle og gode rustninger som du får gratis tidlig i spillet, forutsatt Tribunal da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå