^fmj Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har kikket litt rundt og kommet frem til at momo racing wheel er det beste. Hva mener folket der ute? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er definitivt et meget godt kjøp. Det utklasser alt annet av vanlige ratt du får tak i, rett og slett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva med det nye PS2-rattet som kan brukes til PC(?), Driving Force Pro eller hva det var? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hva med det nye PS2-rattet som kan brukes til PC(?), Driving Force Pro eller hva det var? Jeg har begge. Driving Force Pro er også et knallgodt ratt, men kun for bruk på PC foretrekker jeg MOMO Racing. Det virker rett og slett litt "kraftigere". Driving Force Pro har rattutslag på hele 900 grader. Det er stilig, men du taper faktisk en del tid på det. Våre omtaler av de to rattene: Logitech Driving Force Pro (PS2, men fungerer også på PC) Logitech MOMO Racing (PC) Endret 6. juni 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan ikke rattutslaget paa Driving force Pro reguleres da, trodde det var en lavere default og saa kan man med en kode "laase opp" 900 grader ? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Kan ikke rattutslaget paa Driving force Pro reguleres da, trodde det var en lavere default og saa kan man med en kode "laase opp" 900 grader ? Til PS2 autodetekteres det, til PC er det i utgangspunktet låst på langt mindre utslag. 180 grader omtrent tror jeg. Du kan låse opp 900 grader ved å trykke en knappesekvens, ja (har ikke prøvd om det er mulig å låse/låse opp manuelt på PS2). Men skal du kjøre uten 900 graders sving er det ikke så mange grunner igjen til å bruke Driving Force Pro fremfor MOMO Racing på PC. Selv om jeg ikke har erfart problemer med Driving Force Pro i noen PC-spill er det nok også litt tryggere å satse på et PC-ratt fremfor et PS2-ratt når det gjelder støtte, drivere osv. Dessuten er som sagt mitt sterkeste argument for å kjøpe MOMO Racing om man kun skal spille på PC at det virker "kraftigere" og mer solid (ikke misforstå meg, Driving Force Pro virker også å være av høy kvalitet). Endret 6. juni 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som har erfaringer med Saitek R440 ? Jeg skal kjøpe ett ratt snart, i utgangspunktet Momo, men har litt stramt budsjett. Er litt skeptisk til R440, men har lest endel positive erfaringer. Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Shame on you. GÅ tilbake til MOMO du. Saitek rattet lyser jo billig plastikk lang vei. Ditt valg, men jeg ville ikke vært i tvil. Etter min mening er det ingen som lager så bra ratt og pedaler som Logitech. Endret 6. juni 2004 av kjakangund Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har selv et microsoft sidewinder force feedback wheel. Problemet med d er jo at de ikke har utvikliet drivere til noe annet enn 98 og me :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå