--Makaveli-- Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Heizann, da har tiden kommet for å kjøpe inn ett nytt spill. Det store spørsmålet er hvilket? er på utkikk etter ett nytt Multiplayer basert RPG spill. Er stor fan av Diablo II & NWN, så det må bli noe i den duren, har sett litt på Sacred, men er ikke helt sikker. Hva anbefaler dere? kravet er jo da at det skal være multiplayer basert og at det skal være gratis å spille det over nett. Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Desverre veldig lite i den sjangeren spør du meg... da må du over på MMORPG, som igjen koster penger Endret 6. juni 2004 av General_Wang Lenke til kommentar
--Makaveli-- Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Desverre veldig lite i den sjangeren spør du meg... da må du over på MMORPG, som igjen koster penger Tja, Noen MMORPG spill du kan anbefale da? Lenke til kommentar
magh Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg vil anbefale deg å vente på World of WarCraft Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Eller vente på Dark & Light. Tror det kan bli en verdig konkurent til WoW Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg likte iallefall sacred. Last ned en demo og se om du liker det. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Vent på wow - det kommer til å bli en nytelse Ellers kan du spille guildware i mens når det kommer ut - Gratis Endret 6. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg ville prøvd en demo av Sacred, hvis du liker Diablo så er dette en relativt god kopi har jeg hørt. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vent på evt. WoW eller GuildWars Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 blir det ingen månedsavgift på guild wars? I så fall skal jeg ha det Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 blir det ingen månedsavgift på guild wars? I så fall skal jeg ha det Tror jeg leste en plass at det ikke var det ja. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sacred og beyond divinity Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Beyond Divinity var årets dårligste rollespill, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå