MailMan13 Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hva burde jeg bruke? Bruker Quanta+ nå, men jeg syns highlightingen er litt mangelfull, samtidig som jeg ikke helt finner ut av clipboardet (prøvd å "cut&paste" mellom dokumenter?) Syns Textpad er ypperlig men jeg vil ikke installere windows igjen bare pga. det. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har den allerede... men jeg syns den blir litt overkill til mitt bruk, stor og treig liksom. Grensesnitt liker jeg å kode selv, men det hender at debuggeren kommer i godt med :smile: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 dj_offset klarte å lure meg til å like forte. Den sniken. Jeg som hadde så masse imot forte. Den er genial foruten noen irriterende momenter sånn som at den er skrevet i java og er treig som sirup, og at den til tider genererer kode som er read only :sad: :sad: Den er hvertfall genial til jsp, gjør mye unødvendig jobb for deg :smile: Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Oppdaget det... har begynt å bruke den selv. Det eneste jeg egentlig hadde imot var at den er umåtlig treig, men med java 1.4.0 fikk jeg ikke disse irriterende pausene innimellom (bedre garbage collector). Til jsp og servlets var det en positiv overaskelse. [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-05-04 14:20 ] Lenke til kommentar
amadeus_ Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 >Hva burde jeg bruke? Emacs :wink: Lenke til kommentar
WooooHa ! Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Tips for jsp : Emacs med multi-mode :smile: Multi-mode er en gammel sak som gjør at du kan ha to major-modes i samme buffer. (Finnes sikkert nyere, tilsvarende). Så kan du feks kjøre java-mode mellom <% og %> og html-mode utenfor. Veldig kult ! Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Kjør NetBeans (OpenSource versjonen av Forte) Den er mer stabil og har ikke alt det unødvendige stasjet som Forte har. Til både Forte og Netbeans finnes det et uttall av nyttige plugins. F.eks. en plugin som gjør at du kan benytte XEmacs som kodeeditor i NetBeans (og da får du jo både i pose og i sekk :smile:) Sjekk ut http://www.netbeans.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå