Roskov Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har et audigy2 kort som jeg kjøpte for ikke alt for lenge siden, men problemet er at rett som det er både når jeg musikk og spill kommer hakking i lyden og "klikkelyder". veldig irriterende! jeg har ingen irq konflikter ifølge windows men det deler irq med tvkort og usb kontroller, er det noe hardware eller er driverne til dette kortet ubrukelige? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du prøvd noen andre drivere da? kan jo være det som er feilen... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Prøv med å plassere lydkortet et hakk lengre ned / opp i et annet pci spor. Det burde hjelpe litt. Hvis ikke så kan du prøve å forandre irq på noen av di andre enhetene som den deler med. Last også ned siste drivere for dette lydkortet via www.creative.com Lenke til kommentar
petterg87 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hum... jeg trodde at kun en komponent kunne bruke en bestemt irq omgangen, videre trodde jeg at dette betydde en unik irq for hver pci,agp og noen komponenter på hovedkortet som integerte lydkort for eksempel. Tar jeg feil nå eller har jeg et poeng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå