frakk2000 Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Var ute og tok noen bilder i kveld, det var en ganske fin solnedgang, og da måtte jeg teste det nye digitalkameraet: - Nabokatten - En kompis av meg - Closeup - Ugress i solnedgang (nei det er ikke hasj ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 - Ugress i solnedgang (nei det er ikke hasj ) Ikkje at det ligna heller Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Sniker meg til å legge til et bilde til: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Likte det siste bildet, de andre var på måte litt kjedlig... Men det er jo smak å behag... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Ja, var vel ikke så mye fres å hente Må lære meg hvordan denne skjiten funker uansett *løper avgårde for å knipse mere bilder* Lenke til kommentar
znapper Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Hvilket kamera har du kjøpt deg forresten ? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Et Fujifilm S5000. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Det siste bildet var nice! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Veldig bra, skarpe fine bilder med gode farger. Knips i vei, have fun Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke med dere, men jeg selv, når det var så mange bilder så ble jeg litt satt av og gadd ikke svare konstruktivt Et eller to bilder er mye lettere å svare på enn å få så mange. Det blir for mye å analysere - For all del, ikke lag 5 forskjellige tråder med 1 bilde i hver - men det hadde vært interessant om du hadde plukket ut det du synes var best og lagt dét ut til eksaminasjon. - Og er du usikker så legg ut høyst 2, hvis ikke blir iallfall jeg veldig forvirra Lenke til kommentar
terjed Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Det siste bildet var helt klart det beste, men det kunne nok vært croppet litt (mindre utsnitt). Nesten så man venter på at katten skal finne på noen sprell. De andre bildene var ikke like imponerende. Første kattebilde hadde for mye gress som fortyrret og bilde av typen i helfigur hadde avklipte ben, de andre bildene var greie nok. Lykke til videre... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Likte det siste bildet ja Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Synes bakgrunnen til personbildene dine var veldig "utbrent" (helt hvitt). Det siste bildet (katten) var bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå