Jonas Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hallo Hvor finner jeg den lista med programmer som starter opp i windows 2000? I xp er det "msconfig" i kjør. btw, hvilken gode spyware fjerne finnes det? Jonas Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Laste ned msconfig for win2k (her) Gode spywarefjerne: SpyBot - Search & Destroy Adaware X-Cleaner JC Spyware Remover and Adware Killer Noen jeg har hatt god erfaring med... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Øhmm.. Er ikke sikker på hvor du får sett alt, men jeg vet hvordan du kan få sett det som ligger i regedit; Start->Kjør->Regedit HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Eller, dersom det er noe som har sneket seg inn i Services: Kontroll Panel -> Administrative Verktøy -> Tjenester. Her har du muligheten til å stoppe/"disable" visse tjenester. Lykke til. (Dersom du bruker internet explorer, er lei av spyware, og er sugen på å prøve noe nytt; Prøv Opera. Spyware er et fremmedord ) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Søk på "WinPatrol" eller var det "Win Patrol" på google.com og laste det ned installere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå