bigbom Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nja, innlegget ditt var det rettet mot noen spesielle, og tar man den generelle militære holdningen du har i betrakning, kan man tolke det dithen at de som ikke avtjener førstegangstjenesten, er homoer og puddinger som ikke fortjener livets rett. Homofili er en sykdom og puddinger har ingenting i militæret å gjøre. "Ask not what the country can do for you, but what you can do for your country" Det er ikke alle som passer i militæret, men å aktivt gå inn for å snike seg unna syntes jeg er forkastelig og respektløst ovenfor våre innrullerte, både de som har vært og de som kommer. des,OUT! Det å være homofil er ikke dimmegrunn hær i landet. Men du er såpass gira på forcen at du burde kanskje ikke være dær? Litt for ivrig kanskje? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Å det er mange år siden jeg var der gitt ('91), men kunne godt tenkt meg en tur til... Men det er sant som du sier, noen er også for ivrige. Og de er farlige, spesielt på øvelse med skarpt. des,OUT! Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja, det begynner å bli en del år siden jeg var inne, husker at vi hadde en løynant som bare venta å at russerande skulle komme over bjørkeskogen. Han var dyktig, men litt vel ivrig. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 skriv ned en liste over mulige dimmegrunner. så ser du hvilke som passer deg og din fysikk. men viktigt... ikke dimm på psykisk. det er bare dumt hvorfor ikke dimme på psykisk? Det gjorde jeg. Men så hadde jeg lege erklæring på at jeg er sinnsyk da.. Er ikke alle som har papirer på det Hvordan skaffet du det? Har du en sinnslidelse (eller hva det nå heter på politisk korrekt norsk), eller triksa du deg til det? Hvilken lidelse er det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nja, innlegget ditt var det rettet mot noen spesielle, og tar man den generelle militære holdningen du har i betrakning, kan man tolke det dithen at de som ikke avtjener førstegangstjenesten, er homoer og puddinger som ikke fortjener livets rett. Homofili er en sykdom og puddinger har ingenting i militæret å gjøre. "Ask not what the country can do for you, but what you can do for your country" Det er ikke alle som passer i militæret, men å aktivt gå inn for å snike seg unna syntes jeg er forkastelig og respektløst ovenfor våre innrullerte, både de som har vært og de som kommer. des,OUT! Sykdom??? Seksuell legning heter det. Det er medfødt og er vanligvis ikke så mye å gjøre med. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er ikke noe vi skal diskutere her, men skal gi et kjapt svar. Det strider imot naturens regler og kan derfor ikke ses på som annet enn en sykdom. Hvor mange ganger har du sett en reportasje om to hannaper som bytter på å ta hverandre bak, eller to hunnaper som bytter på å hjelpe hverandre med bananen? I følge Darwin og evolusjonsteorien så stammer vi fra apene, naturen, du finner ikke en eneste plass i naturen hvor dyra oppfører seg slik som det mennesket gjør. Men så er det de som tror på Gud, den allmektige da. Bibelen sier at det homofili er en synd. Hvem er vi som kan endre på Guds ord? Men dette har lite med å unngå militærtjeneste på. Til de av dere som vurderer å snike seg unna, husk at arbeidsgivere vil gjerne vite om du har avtjent verneplikt eller ikke. Det finnes ikke et bedre skussmål enn et godt tjenestebevis. Des,OUT! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Aper, ihvertfall sjimpanser, har homofil sex. Sikkert flere arter også som praktiserer det.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 For å svare på spørsmålet: Ta fart, og smell albuen alt du har i en murvegg. Jeg garanterer at du slipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå