Bleelekwwl Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 For mange mange år siden, så prøvde jeg et spill på Commondore eller noe sånt som handlet om den Amerikanske borgerkrigen (tror jeg). At man møttes på en liten slagmark som Sør- eller Nord-statene og slåss med kanoner, hester og infantry.. Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så var dette på Amiga og het North & South. (Kan imidlertid hende at det er helt feil, så ta det med en klype salt. Bruk Google.) -KJ Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Det er det spillet! Tusen takk! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Velbekomme Spilte det noen ganger i 1989, så den satt langt inne... -KJ Endret 5. juni 2004 av jevel Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Får det ikke helt til å fungere på WinUAE da.. hehe.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nord og sør var jo digg da! *nynne melodien* Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 det skal ligge en windows versjon av det på internett hvis du ikke får det til å virke Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ÅÅååh! Det spillet har jeg hatt ganske mye moro med Husker jeg spilte det når jeg var litt over en meter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 åååå. Nostalgi. Hihi, husker det var sånne småbrett der man skulle kapre tog eller noe i den duren og. Hehe, genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå