Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jeg: Jeg skal bare reboote. Venn: Hva sa du? Jeg: JEG SKAL REBOOTE. Venn: Hva mener du? Jeg: Vet du ikke hva reboote er? Venn: Eh, nei. Jeg: Hva tror du? Venn: Vet ikke jeg. Omstøvle? Han var dønn seriøs! Endret 5. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Han vennen driver vel ikke så mye med data han? Gjør han vel. :S Skulle vertfall ikke tro det Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Tro det eller ei. Vennen min driver med avansert PHP, My SQL o.l. Endret 5. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Tro det eller ei. Vennen min driver med avansert PHP, My SQL o.l. Å faen, burde vel kanskje vite hva reboot er da :S Jaja, er ikke alle som bruker sånne ord. De fleste bruker vel bare ordet restart. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Heh. Vel, jeg synes det i hvert fall var litt morsomt. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 "Å støvle om" er et ganske valig begrep her omkring, brukt om nettopp å reboote, sånn at han var egentlig ikke HELT på jordet. (= Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Meningen er at du skal le av det, ikke komme med rettelser og snakke om sannsynlighet. Da hadde det ikke vært noen gullkorn!! Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Mulig at han ikke kjører Windows, og dermed slipper å reboote fordi systemet er litt treigt. Linux powah! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Han kjører Windows XP Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kaller det bare å retarde jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå