arielfaaland Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei! Har nå fått tak i alle "THE SIMS" på tre "ISO" filer.. Så lurte jeg på fordi nå fant jeg ingen cd-r plater og det er også litt tungvintd og først brenne disse filene så spille de derifra... Så er det noen programmer som du kan pakke ut en ISO fil fra?? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 du kan jo bruke deamon-tool... jeg fikk det hos en kompis, men jeg vet ikke hvor han fikk det ifra. finner det sikkert på kazaa. det programmet fungrer slik at den lager "liksom cd-rommer" så du legger iso'ene i, og da starter installasjonen som det ville gjøre om du hadde puttet den i cd-rommen. les mer på redme fila når du får tak i deamon tool. lykke til Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 DaemonTools laster du ned HER! Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) eller du kan bruke Win Iso Denne kan pakke ut isofilene i en mappe og er veldig lett å bruke Endret 5. juni 2004 av Lasse Ma Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) do i smell closed topic? eller kanskje ikke Endret 5. juni 2004 av nord Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Til trådstarter : Vennligst les rettningslinjene. Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Dette er warez. Her på forumet diskuterer vi ikke slikt. Dessuten er den feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg