Nervevrak Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er en flash animasjon på et nettsted som jeg gjerne ville DL. Men hvordan får jeg det til? Hvilket program trenger jeg eventuelt for å få det til Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Søk etter *.swf i temporary internet files. Den ligger nok blant søkeresultatene. Ellers kan du få tak i url-en til flashfila (søke etter ".swf" i kildekoden), kopiere den til adressefeltet, åpne den, Fil -> Lagre som. Si ifra om det var noe du ikke skjønte. Endret 5. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Her er en av animasjonene: http://grafikk.eurobate.com/sms/tjenester/...hornydevil1.swf Men får ikke å lagre den ved å HM Den vanlige "Save as" kommer jo ikke opp. Kun en mye om hvordan flashen skal avspilles.... Endret 5. juni 2004 av Nervevrak Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bare høyreklikk på den linken du nettopp skrev, og velg "lagre som" Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Bare høyreklikk på den linken du nettopp skrev, og velg "lagre som" Les posten over 1 gang til Har nå klart å få tak i den på en annen måte. Men så var det det med å finne et gratisprogram som kan redigere det....Irfanview kan åpne den. Men ikke gjøre noe edit på den For å konvertere den til en gif, jpg, eller jpeg animasjon. Må jeg da ha Macromedia Flash for å kunne konvertere den. Eller finnes det en annen måte? Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Flash er som oftest beskyttet mot "importering", slik at du egentlig ikke skal kunne gjøre noe med filen. Blir som å "dekompilere" en exe.... nesten. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå