Hyper Ado Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei. Har nettopp gått over til WinXP fra WinME... :- Hadde en del problemer med selve internett delen til jeg fikk satt opp proxy serveren riktig (kom nesten ikke inn på annet enn startsiden) Når dette nå er fikset skulle jeg sette opp Outlook til å lese mail fra Hotmail adressen min. Satte opp alt, men får ikke logget meg på. Får følgende feilmelding: Unable to poll for new messages on your HTTP server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Server Response: 'Authorization Required', Port: 0, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC32 Hvis jeg logger meg på via hotmail sine sider, kommer jeg inn, men må klikke Yes på en SECURITY ALERT melding om jeg vil gå inn på en side som har "expired security" alert... Som sagt er jeg helt ny i XP så feilen kan kanskje løses med ett lite musetrykk. :smile: Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Dette er et skudd i luften, men man vet jo aldri... Hvilken dato står PC-klokken din på? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Har du aktivert SSL på IE, akitver alt :smile: Lenke til kommentar
dreas Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Noen servere til MS er særs full for tiden (begynner å ordne seg). Dette har skjedd med meg også en stund, men så gikk det over. Grunnen er at Hotmail er noe dritt og det er Outlook Express også. Ha en god dag! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hvorfor ikke bare bruke MSN explorer som er inkludert i winXP? synes det er mye greiere enn outlook. men hvis du har behov for veldig avanserte funksjoner er kanskje MSN explorer et veldig bra alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå