Føss Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 noen som har lyst til å fortelle meg hvordan man fikser dette så hadde det vært fint... jeg har et spphrie radeon 9200 atlatis 256 mb, ikke noe særlig å spille med, vil gjerne få det litt bedre! Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 det er vel så vidt jeg vet ikke noe som heter radeon 9200xt... det er vel bare 9200 og 9200se.. (se er dårlig) Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er vel like greit å bare overklokke kortet litt? Du får ikke noe mer "juice" ut av kortet om du softmodder det, enn det du gjør av å overklokke det til samme core og mem rates som kortet du vil softmodde til... Lykke til uansett Lenke til kommentar
Føss Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 jaja... jeg tenkte meg at det ikke var noe som var 9200xt (bra moddel av dritt kort???) men jeg kan ikke overklokke skjermkort... ergo kan noe si meg hvordan??? Lenke til kommentar
SephirothX Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bare å skaffe deg ATiTool e.l. og overklokke det. Litt etter litt. Se hvor langt du kan dytte det uten å få artifacts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå