Gå til innhold

Favoritt-Person i Final Fantasy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min favorittperson kommer overraskende nok ikke fra mitt favoritt-FF.

Vivi Ornitier. Enkelt og greit.

Vivi er en genial person. Hele konseptet rundt ham er fantastisk. Han har en utrolig fascinerende og godt oppbygd historie, og en interessant personlighet.

Og bare se på fyren. Han ser jo bare utrolig kul ut. I tillegg er han meget nyttig i kamp siden han er innehaver av noen utrolige krefter i form av black magic.

Derfor er Vivi min favoritt av dem alle.

Lenke til kommentar

Skal være enig med deg at Cloud Strife er en utrolig kul karakter. En av mine mange favoritter sammen med Vivi. I likhet med Vivi så ser jo Cloud utrolig kul ut. Og også historien hans er veldig bra og interessant.

Så Cloud og Vivi er nok mine desidert største favoritter.

Lenke til kommentar

Celes eller Locke tror jeg... kan ikke helt forklare hvorfor.

Paine er jo ganske festelig. De beste med hele x2.

Fikk aldri helt sansen for Cloud, men kanskje det order seg med Advent Children :D

Ellers har jo FF bare hatt to skikkelige bad guys, Sephiroth og Kefka.

Lenke til kommentar

Beste charater: Shadow (FFVI), Gilgamesh (FFV) eller Yojimbo (Aeon, FFX).

Alle tre har en sånn utrolig "You talking to me?!" aura rundt seg at det er helt knall. Shadow får jo passet påskrevet av Locke også da: "He could kill his own mother for a nickel"

Når det gjelder Bad Guys er jo X-Death den verste. Jeg mener... Han heter X-Death!

Lenke til kommentar
Beste charater: Shadow (FFVI), Gilgamesh (FFV) eller Yojimbo (Aeon, FFX).

Alle tre har en sånn utrolig "You talking to me?!" aura rundt seg at det er helt knall. Shadow får jo passet påskrevet av Locke også da: "He could kill his own mother for a nickel"

Når det gjelder Bad Guys er jo X-Death den verste. Jeg mener... Han heter X-Death!

:yes:

Sier meg faktisk enig i alt du sier :)

Lenke til kommentar

Asså? Hvor åpenbart er ikke det spørsmålet. Selvfølgelig er det Sephiroth. Han er jo muligens den kuleste personen ever.

Sephiroth3.jpg

Sephiroth1.jpg

Sephiroth2.jpg

(Whine hvis dere vil at jeg skal gjøre de til linker(De er bare 75kb til sammen))

Endret av So
Lenke til kommentar

De kuleste stammer fra FF6 eller FF3 eller hvilket det er.

Kefka er nok kulest, pga. den syke latteren :laugh:

Locke er jo kul, bare fordi han er litt sånn.. gal når folk kaller ham tyv ;)

Den siste er han ridder typen jeg ikke husker navnet på :ermm: ( alle fra samme spillet )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...