K.. Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fant dette klippet... Donald blir svinaktig sur! Syns det var så dritbra!! Han blir så sur! Klippet Lenke til kommentar
defzx Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fant dette klippet... Donald blir svinaktig sur! Syns det var så dritbra!! Han blir så sur! Klippet lol? Værste jeg har sett i mitt liv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ØØØØØØØØ han ble jo ikke siklig donald sint en gang ikke mye morsomt og bare se et klipp av en donald film .. nå vil jeg bare se hele :GRR: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 ØØØØØØØØ han ble jo ikke siklig donald sint en gang ikke mye morsomt og bare se et klipp av en donald film .. nå vil jeg bare se hele :GRR: Hele filmen heter Donald Duck - 1941 - Chef Donald Har ikke plass til å laste opp hele filmen desverre... Syns bare dette var et bra "gullkorn" fra filmen! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har chef donald liggende på min maskin... bare pm Lenke til kommentar
defzx Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ØØØØØØØØ han ble jo ikke siklig donald sint en gang ikke mye morsomt og bare se et klipp av en donald film .. nå vil jeg bare se hele :GRR: Hele filmen heter Donald Duck - 1941 - Chef Donald Har ikke plass til å laste opp hele filmen desverre... Syns bare dette var et bra "gullkorn" fra filmen! lo2, er du full? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 artig den når kl er 4 om natta.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ehh? Svinaktig sur? Tror jeg har gått glipp av noe, morsomt var det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har sett donald sintere ja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ØØØØØØØØ han ble jo ikke siklig donald sint en gang ikke mye morsomt og bare se et klipp av en donald film .. nå vil jeg bare se hele :GRR: Hele filmen heter Donald Duck - 1941 - Chef Donald Har ikke plass til å laste opp hele filmen desverre... Syns bare dette var et bra "gullkorn" fra filmen! Jeg har filmen selv, og det er en klassikker som aldrig dør. Jeg elsker den filmen, spesielt når han skal hogge deigen med øksen, og han fyker opp i taket! Endret 6. juni 2004 av fargoth Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Liker Donsld`s off day jeg, der er han så sinna at det kommer lyn fra torden skyen over hodet hans Endret 6. juni 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ikke diss donald! var en viktig del av oppveksten min! *mimrer* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Var vel ikke så morsomt men.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 artig den når kl er 4 om natta.. Vil si det jeg også. Akkurat nå var den ikke så morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå