Magnus_Helmik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis jeg kjøper for eksempel en mp3-spiller med USB 2, virker den da på USB 1 også? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det vil den nok, men ytelsen i overføring av filer vil være begrenset til USB1, noe som er TREEEGT... -KJ Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kan bekrefte at USB 1.1 er TREGT .. Har selv usb2 på min maskin med usb1 enhet.. Over 1 time å kopiere 90mbyte via USB 1.1 Lenke til kommentar
devotio Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har en scanner som bruker USB2 som jeg har kobla inn i USB 1.1 port. Hastigheten blir så klart ikke raskere enn 1.1, men det funker helt greit. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan bekrefte at USB 1.1 er TREGT .. Har selv usb2 på min maskin med usb1 enhet.. Over 1 time å kopiere 90mbyte via USB 1.1 Da tror jeg det er noe enda mer seriøst galt på ditt system. Det er greit at USB 1.1 er tregt, men det skal fremdeles klare å yte rundt 1 MB/s ved filkopiering (vil selvfølgelig være avhengig av kilden også), noe som igjen vil si at det ikke tar 1 time å kopiere 90 MB. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Beklager , glemte å nevne navn på enheten = tar en time å kopiere 90-100mbyte over USB 1.1 (docking station) til P900 Ikke rare hastighets teknologien i en mobil tlf koblet pc.. Har selv hatt et usb 1.1 harddisk kabinet pluss mer.. Er selvsagt tregt, har ikke tatt tida på det.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan bekrefte at USB 1.1 er TREGT .. Har selv usb2 på min maskin med usb1 enhet.. Over 1 time å kopiere 90mbyte via USB 1.1 Da tror jeg det er noe enda mer seriøst galt på ditt system. Det er greit at USB 1.1 er tregt, men det skal fremdeles klare å yte rundt 1 MB/s ved filkopiering (vil selvfølgelig være avhengig av kilden også), noe som igjen vil si at det ikke tar 1 time å kopiere 90 MB. Snarere 90 sekunder Lenke til kommentar
Magnus_Helmik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ja, med USB 2!!! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan bekrefte at USB 1.1 er TREGT .. Har selv usb2 på min maskin med usb1 enhet.. Over 1 time å kopiere 90mbyte via USB 1.1 Da tror jeg det er noe enda mer seriøst galt på ditt system. Det er greit at USB 1.1 er tregt, men det skal fremdeles klare å yte rundt 1 MB/s ved filkopiering (vil selvfølgelig være avhengig av kilden også), noe som igjen vil si at det ikke tar 1 time å kopiere 90 MB. Snarere 90 sekunder Pølsevev! USB1.1 overfører ikke 1MB/s i realiteten i alle fall! Har selv hatt en Creative Jukebox med USB1.1, og det tok jammen ikke minutter å flytte noen GB MP3, nei! Det tok timer! Når det gjelder deg som bruker P900 så er denne noe tregere enn standarden også. Regner med du uttaler deg på bakgrunn av backup/oppgraderinger? Dette tar nemlig MYE lenger tid enn det skal gjøre. Når jeg skal ta backup av memorysticken bruker jeg en kortleser som er USB1.1, og denne er MYE kjappere enn å ta backup med cradlen. -KJ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 USB 2.0 runs at 480 Mbps, 40 times faster than USB 1.1, which runs at 1.5 Mbps Low Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 1Mbps er noe helt annet enn 1MB/s.... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå