Nervevrak Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Slik jeg har det nå kommer skjermsparern kun på noen sek m. lys. Så slukker bakgrunnsbelysningen etter noen sek. Og etter ca 1 min går den over til klokke Hvordan gjør jeg så klokken ikke slår seg på etter 1 min Om jeg velger bort klokke i menyen fjernes kun klokken oppe til høyre når jeg er i hovedbildet. Men klokken kommer på i skjermsparermodus uansett Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Dette ser ikke jeg på som noe problem. Jeg tror ikke du kan gjøre noe med dette. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Men hvorfor da kalle det for skjermsparer Det må da være en måte å få skjermspareren til å virke som en skjermsparer. Og ikke bare en iriterende overgang mellom hovedsiden og den "virkelige" skjermspareren (ref klokke som spretter rundt på skjermen) Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei Jeg har en 6600 og der går det ann å stille inn den slik at den slår seg på etter 30 min.,men du får ikke gjort det sånn at den blir borte for alltid. Prøv på denne måten: Innstillinger>telefon>display>velg,vet ikke om det går på din...men Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hehe. Ikke helt samme som 6600. Men var ganske lett når en fant det,der det logisk burde ligge. En kan både velge tid og konstant på Endret 6. juni 2004 av Nervevrak Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Litt kjapp til å svare der. Det funket ikke En kunne kun velge av/på, og tid til den skulle komme på. Men når den da først har kommet på står den kun på 1 min før klokken kommer på Snakk om skjermsparer......Elendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå