Danielen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nå har jeg da fått det etterlengtede bilde på tv'en. Men! Når jeg prøver å spille av .avi filmer eller mpg så vises det bare svart. Jeg ser alt annet med unntak av når jeg skal se film. men når jeg setter in dvd film så vises den. WHY? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 kan vara att du måste sätta tvn som primär bildskärm i inställningarna AM Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har det samme problemet når jeg prøver å se film på TVn i klonet modus. (Dataskjerm og TV skal vise det samme bildet). Filmen vises på dataskjermen, men på TVn blir det bare svart i fullscreen. TV-bildet blir bra når jeg går over til enkeltskjerm-modus. Prøv det. PS: Hurra for tråløs mus Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det må være driverne siden jeg fikk samme "feil" etter å ha lagt inn nye drivere. Men med clonet skjerm skal det ikke forekomme. Bare når du velger primær og sekundær skjerm. Lenke til kommentar
diss Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 /off topic Noen som vet hva problemet er når tv bildet bytter mellom sort/hvitt og farge? Bildet er gjerne sort/hvitt i 5 min, så er det plutselig farge i et minutt, så sort/hvitt igjen.. Er det tven som er gåen? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nå har jeg da fått det etterlengtede bilde på tv'en. Men! Når jeg prøver å spille av .avi filmer eller mpg så vises det bare svart. Jeg ser alt annet med unntak av når jeg skal se film. men når jeg setter in dvd film så vises den. WHY? Du må velge at det er TV-en, og ikke skjermen, som skal motta overlay-signaler. Videoen vises i overlay-laget, mens mange skjermkort kun kan sende primærlaget til flere enheter samtidig. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fikk samme problem idag, men tok bare "utvid windows skrivebordet til denne skjermen" så dregde jeg .avi filmen inn på tv'en..da funket det fint =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå