Gå til innhold

HP scanner

Anbefalte innlegg

Jeg har en scanner av typen HP Scanjet 6200C, og denne har falt i gulvet. Resultatet av dette er at drevet til motoren som drar den lys greia er sprukket, og den vil ikke scanne...

Er det noen som har en scanner som de ikke skal ha, eller ikke virker? En HP da, da de sikkert har mye av de samme delene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Jeg har en scanner av typen HP Scanjet 6200C, og denne har falt i gulvet. Resultatet av dette er at drevet til motoren som drar den lys greia er sprukket, og den vil ikke scanne...

Er det noen som har en scanner som de ikke skal ha, eller ikke virker? En HP da, da de sikkert har mye av de samme delene.

Jeg har en HP 6200c som teknisk er helt i orden, men jeg har som så mange andre problemer med USB-kommunikasjonen. Scanneren er jo bara, den var introdusert for profesjonellt bruk. Jeg kjøpte den for å scanne vektortegninger som så skulle konverteres, og det fungerte ikke med "billigscannere. Jeg betalte over kr. 6 000,- for denne scanneren, men det er ikke på noen måte noen antydning om hva jeg vil ha for den ved et salg. Så hvis du fortatt er interesert, så gi et bud, for jeg er lei kommunikasjonstrøbbelet.

Vennlig hilsen Per E. Soltveit

E-Post: [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...