Tarmos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når du joiner en server så downlaoder den security module og så er den ferdig, så komer du innpå serveren og så kommer det bilde eller til serveren eller om det står noe om serveren, egentlig pleier jeg og trykke forbi den ok står det og du velger team. Kossen skifter jeg på den der på min server? Plzzz hjelp Si ifra vis dere trenger mer info Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du må kunne basic html for å kunne skifte den.. men i cstrike ligger det en fil som heter motd.txt. Iallfall vis du skal ha dedikert server. Forandre innholdet i den Lenke til kommentar
Tarmos Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 innpå dedkert server på steam Lenke til kommentar
Tarmos Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Er du sikker på at det er "motd" filen jeg skifter det på på en dedikert server med steam? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er ikke motd lenger ihvertfall, men har glemt hva det var, tror det står .htm eller .html etter navnet der. Egentlig ikke litt sikker engang, da jeg bare har satt op linux cs servere Lenke til kommentar
Tarmos Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Hmm hvor er den htm eller htmlen da ? kan dere hjelpe meg jeg fant den ikke? Endret 5. juni 2004 av Tarmos Lenke til kommentar
Tarmos Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hvordan redigerer jeg på fronten htm en eller html en hvor er den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå