Uin Viel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) ### Topic redigert av moderator ### Jeg har lest på forumet at det er lurt å ikke lage headeren i sammen med resten av designet men å dele de hver for seg. jeg har laget en header i photoshop går det ann å beskjere den så det ikke blir masse hvitt eller en annen farge rundt? Altså bare headeren? Endret 7. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Edit-knappen fungerer vel enda..? : Yapp. Endret 5. juni 2004 av Marvil Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hva med å dele med oss andre ossen du fant det ut? det er sikkert mange som lurer på akkuratt det samme som du lurte på så vennligst post det. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Image -> Canvas Size EDIT: markere -> Image -> Crop 1000 ganger lettere... Takk til MrBerg for den, btw. Endret 5. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Fint at du gjorde dette klart for oss andre (meg) Endret 6. juni 2004 av danger_of_death Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå