LogouT Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jeg har lyst til å kjøpe "Sharkoon inverter for 3 1/2 Inverter med styring for inntil 4 CCFL rør i ulike modus." fra Netconnection. Bilde (kan ikke linke til siden) I spesifikasjonene står det at den kan brukes på de fleste katoderør, men det er et punkt jeg lurer på: "OBS INVERTER SELGES SEPARAT" Må jeg da ha en sharkoon inverter, eller kan jeg ha andre merker? Forresten, et spørsmål til: Hvor mange 4-pins innganger er det på en strømforsyning? Endret 5. juni 2004 av LogouT Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror ikke du trenger det, går sikkert helt bra me andre innvertere... er ikke sikker. Hvor mange 4pins utganger det er på en strømforsyning er forsellig, på min er det 6, cheiftec 360w Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 det går med de invertene som passer til merket du skal ha (står oppgitt) og ang. 4-pins'a: det er forskjellig, men trenger du flere kan du jo kjøpe splittere (Y-koontakter) Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 det går med de invertene som passer til merket du skal ha (står oppgitt) og ang. 4-pins'a: det er forskjellig, men trenger du flere kan du jo kjøpe splittere (Y-koontakter) Så jeg kan bruke Sunbeam inverter og rør? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 det går med de invertene som passer til merket du skal ha (står oppgitt) og ang. 4-pins'a: det er forskjellig, men trenger du flere kan du jo kjøpe splittere (Y-koontakter) Så jeg kan bruke Sunbeam inverter og rør? Vanskelig og se, kan du ikke gi oss en link til en side med litt info om den? lettere og avgjøre da.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja du kan bruke sunbeam inverter og rør Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) det går med de invertene som passer til merket du skal ha (står oppgitt) og ang. 4-pins'a: det er forskjellig, men trenger du flere kan du jo kjøpe splittere (Y-koontakter) Så jeg kan bruke Sunbeam inverter og rør? Vanskelig og se, kan du ikke gi oss en link til en side med litt info om den? lettere og avgjøre da.. Hadde tenkt til det, men jeg fikk ikke til å linke fra netconnections.. Uansett ser det ut som jeg har fått svar på spørsmålet nå allikevel. Endret 5. juni 2004 av LogouT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå