Gå til innhold

Muslim humor

Lyspære

Anbefalte innlegg

En hvit mann kom inn på en pub i Oldham i England og brølte rasende: ”Alle muslimer er drittsekker ! ”

”Det er en løgn og en fornærmelse !” ropte en annen borte i et hjørne

”Hvorfor det ? Er du muslim ? ”

”Nei, jeg er en drittsekk ! ”

------------------------------------------------------------------------------------------------

In order to develop friendly relationship between the two countries, Vajpayee and Parwez Musharraf decided to visit each other`s country regularly. The first visit was by Vajpayee to Pakistan. Musharraf showed him Pakistan`s modern Tele-communication system. It was so good that Vajpayee made a call to an old friend in hell and talked to him for 5 minutes! The bill for the call came to only 5 Rupees. When Vajpayee returned, he too wanted India`s Tele-communication systems to be at their best when Musharraf visited India. Suitable arrangements were made for the same. Musharraf came to India, visited the telecom department and then spoke with an old friend in hell for 5 minutes. However, this time, the bill was 500 Rupees! Musharraf asked with a sarcastic smile, "Why are telephone calls to hell so costly in India?" A High level diplomat gave a cool reply, "From Pakistan to hell, it is a local call, Sir, while from India it is long distance!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TLZ: Kva meiner du med at den personen som kom på den første vitsen er ein rasistisk idiot? Kven er det som dreg koblinga "muslim = anna rase enn meg" her?

Uansett so er det berre rasistar som ikkje tør tulle med rasisme.

for det første, du vet nøyaktig hva eg mente. Diskriminering pga. kultur kalles også for rasime, faktisk. Uansett, om eg ikke hadde synes den var rasistiske så haddde eg ikke ledd. Fordi? Det var faktisk ikke morsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...